Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Problem för nya forummdlemmar

Startat av Scipio, 19 mars 2013 kl. 10:17:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Scipio

Vet att det var minst ett par personer som påtalade att det inte gick att bli medlem på forumet trots att dom väntat flera månader eller längre på godkännande när jag var på Galore.
Är det något som är löst nu så att det fungerar så att nyregistrerade användare blir godkända utan problem nu för tiden?
"Randomization is too important to be left to chance"

Elias Nordling

Problemet är fortfarande problemet, och skaran som skulle vilja bli medlemmar men inte får växer. Om det är så att moderatorerna inte orkar ta itu med problemet kanske det är dags för rekrytering av nya moderatorer som har tid att engagera sig i forumet?
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

B_J_S

OM de uppdaterar till senaste versionen av PHPBB så finns det utmärkta sätt att ge olika moderatorer en begränsad kontroll över sidan.

Har det på mitt forum. Fungerar klockrent! 8)
//Jonas

Andreas Lundin

Vi kan ta ett snack på FF om det.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Fredrik H

En kompis till mig har försökt bli medlem i flera år men gett upp. Det känns som något behöver hända. Det känns trist att folk inte får vara med fast dom vill - så märkvärdiga är vi väl ändå inte!?

aegneus

Problemen kvarstår tror jag. Fick det här i posten i natt...

Subject: [BGG] Looking for help regarding krigsspel.se
From: visor45
----------------------------------------------
Hey,

This might be a little random however I see they you are active on the forum at krigsspel.se Unfortunately I am not a member yet and have discovered (after 30 mins of looking) that there is no place to register. As a non-memeber I cant post or PM users....... (sen ber han mig skicka vidare till en postare om lite spel han vill köpa)

This message was forwarded to you from the BoardGameGeek MessageCenter.

aegneus

Kanske kan diskutera lite på Galore. Återväxten!