Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 25 Gäster tittar på detta ämne.

Elias Nordling

Upptäckte att jag postat 237 gånger under detta ämne (inklusive detta inlägg)  :ultra:
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Kanger

Säger något om dina köpvanor  :shock:

Elias Nordling

Eller hur?

Kanger

Fast om du sen säljer många av spelen, billigare än för vad du köpte dem, så står du ju andå framför halvtomma hyllor fast fattigare  :?  En form av intern attrition.

Delirium

Citat från: "virre"jag är inte nymodig,

av olika anledningar skulle jag beställa en pensel på alfaspel men det blev A house divded och Nothing gained but glory.

(Sen måste jag bli bättre på att få spela spel, om än de senate halvåren efter jobb-byte varit fulla av arbete ändå)

När vi köper spel köper vi också tiden att spela dem, det är åtminstone det vi intalar oss.
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Delirium

Jag har köpt Star Wars LCG, ihop med expansionen Edge of Darkness.

Vill utnyttja GMT-rean (har fram till 12 nov på mig) men jag tvekar om vad jag behöver. France '40 har fått mycket positiva omdömen men jag är inte sugen på mer WW2. Sun of York är aktuellt, blir löjligt billigt med hälften av $35. Någon som vill tipsa om något?
Imperial Elegy
Space Empires

Elias Nordling

Mitt Sun of York kostar i och för sig 200 kr utan tull, och då är alla korten i plastfickor redan.

Andreas Lundin

Counter trays
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Delirium

Juryn är fortfarande ute om Sun of York!

Köpte precis Firefly: the Game. Måste provas.
Imperial Elegy
Space Empires

silversixx

Citat från: "Andreas Lundin"Counter trays
Om det är någon som kunde sabla in en beställning på två sådana så blir jag glad :)

Elias Nordling

Cuba Libre utan tull, från GMT-rean.

Kanger

Funderar på att shoppa in för julen både Distant plain och France 1940. Någon som tycker något om dessa spel?

Andreas Lundin

Gjorde ett helt vansinnigt köp igår av World in Flames Matrix Games edition. Dyrt som Sören, men vafan...

Testkörde lite och det verkar funka, men ingen Ai och ingen PBEM än så länge (om nånsin). Den som är sugen kan väl höra av sig... :P
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

P-O Jönsson

Ett "Next War Korea" hämtades ut från det lokala utlämningstället igår. Inköpt på GMT rean och jag kompenserade detta genom att betala extra vid uthämtandet.
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Tommy Röhs

Citat från: "Andreas Lundin"Gjorde ett helt vansinnigt köp igår av World in Flames Matrix Games edition. Dyrt som Sören, men vafan...

Testkörde lite och det verkar funka, men ingen Ai och ingen PBEM än så länge (om nånsin). Den som är sugen kan väl höra av sig... :P

oxså inköpt.
Köpte inte kartorna, även med utslagna väggar får kartan inte plats i min lägenhet.. ;-)

Skulle vilja prova att spela,  men åker till USA imorgon och är tillbaka den 25:e