Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Army Group Narwa - Synpunkter/kritik önskas.

Startat av Stefan Ekström, 21 september 2012 kl. 11:25:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Stefan Ekström

Hej allihop.
Vi (3CG) hade release på min senaste design "Army Group Narwa" för ett tag sedan och det sålde slut inom en månad. Tack för ert stöd.

Jag håller nu på med 2 st projekt baserade på samma regelsystem som Narwa byggts kring, (Palestine 1917 och The Stargard Solstice).
Narwa är inte längre ett rent AVL-system utan med flyg, moral och andra punkter har det fått ett eget liv.
Innan jag går vidare med dessa spel skulle jag dock vilja veta era synpunkter kring Narwa och hur det fungerade.

Alla sakliga synpunkter mottages hjärtligt.
Om ni inte vill lämna era åsikter här, vänligen kontakta mig via mailto:stefan@3cg.se">stefan@3cg.se.
Tackar på förhand.

//Stefan Ekström
Pågående 3CG-projekt: A Most Bitter Blow (Op. Battleaxe), Stalin's Lost Chance ( Ladoga-Karelia), Fighting Hard ( Mersa Matruh), Allenby's Gamble ( 3rd Gaza and Beersheba)

Andreas Lundin

Jag var en av de olyckliga som inte fick något exemplar och har således inte spelat spelet, men jag är givetvis intresserad av att höra vad folk tycker, så posta gärna här.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BigPapaBear

Citat från: "Andreas Lundin"Jag var en av de olyckliga som inte fick något exemplar och har således inte spelat spelet, men jag är givetvis intresserad av att höra vad folk tycker, så posta gärna här.

+1

Släng in en reprint också.  :)
En mycket bitter liten man.

Stefan Ekström

En re-print är så gott som klar.

Den som gör eller har gjort en pre-order hos oss och som kan leverera synpunkter med substans får härmed 20% rabatt.
Jag känner mig rätt angelägen att komma vidare i projekten.

Tackar på förhand.
//Stefan
Pågående 3CG-projekt: A Most Bitter Blow (Op. Battleaxe), Stalin's Lost Chance ( Ladoga-Karelia), Fighting Hard ( Mersa Matruh), Allenby's Gamble ( 3rd Gaza and Beersheba)

Elias Nordling

Jag skulle isåfall vilja göra en förbeställning med 20% rabatt. Jag lovar att komma med konstruktiv kritik :-)
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

P-O Jönsson

Jag kan i alla fall säga att jag gillade kartan riktigt mycket! Tidigare har jag tyckt att The Gamers kartor varit bra men tråkiga. Denna karta är helt klart inspirerad av The Games, men såååå mycket roligare. Tror att det är typsnitten som gör det.....
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Stefan Ekström

Re:
Citat från: "Elias Nordling"Jag skulle isåfall vilja göra en förbeställning med 20% rabatt. Jag lovar att komma med konstruktiv kritik :-)

Pengar (20%) krediterade. Tack för din beställning.
Nu är det bara att hålla i hatten. :shock:

Elias Nordling

Vi får se när jag kommer till att spela spelet :-)

Elias Nordling

Håller med om kartan, riktigt snygg!