Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Spontan-rea hos GMT

Startat av Fredrik, 4 maj 2014 kl. 11:03:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Delirium

Jon och Pierre, om ni hinner se detta till imorgon så antingen skriv här eller pm:a mig vad ni vill köpa så gör jag beställningen senast imorgon eftermiddag.
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Jon

Om ingen piper in och starkt varnar mig för Iron and Oak så slår jag till på det! Kan inget om båtar men vill ha något hyfsat lättspelat med salta stänk.

Pierre

Jag tänkte köpa på mig ett exemplar av Bomber Command som jag varit sugen på nu ett bra tag.

Jon

Tror ändå att Rebel Raiders lockar mer än Iron & Oak efter lite grävande. Jag uppdaterar min beställning Björn! Skicka kontouppgifter och liknande så fort du vet summan så för jag över på direkten.

Delirium

Bomber Command och Rebel Raiders, check. Fixar!
Imperial Elegy
Space Empires

pastorn

Citat från: Elias Nordling skrivet  8 maj 2014 kl. 09:37:13
Jag har ett ospelat Blackbeard till salu annars.

Köpte Hoplite på GMT-rean.
Släpper du det för 120 kr?
GoB: hit med pengarna!

Delirium

Spelen beställda, Jon och Pierre. Blev ett Blood & Roses för mig, kan inte släppa det här med rosorna, skyller på Kingmaker.
Imperial Elegy
Space Empires

Jon

Prima! Som sagt, skicka över uppgifter om betalning så löser jag det.

Mycket inne på Rosornas krig efter att ha följt TV-serien The White Queen, dessutom gillar jag Men of Iron-systemet, iallafall i Infidel. Inte satt upp mitt B&R än.

Pierre

Citat från: Delirium skrivet  9 maj 2014 kl. 15:43:23
Spelen beställda, Jon och Pierre. Blev ett Blood & Roses för mig, kan inte släppa det här med rosorna, skyller på Kingmaker.
Kanon, precis som Jon skrev så får du PMa hur du vill lösa betalning samt vad du det gick på. Överföring av spel löser vi väl när det väl kommit till den icke så kungliga huvudstaden.

aegneus

Citat från: pastorn skrivet  8 maj 2014 kl. 21:32:50
Citat från: Elias Nordling skrivet  8 maj 2014 kl. 09:37:13
Jag har ett ospelat Blackbeard till salu annars.

Köpte Hoplite på GMT-rean.
Släpper du det för 120 kr?

såg ett AH Blackbeard på tradera nyss. 200:- tror jag

Elias Nordling

AH Blackbeard och GMT Blackbeard är två olika soel. Säg 150 för GMT Blackbeard. Utan tull och moms :-)
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

pastorn

Citat från: Elias Nordling skrivet 10 maj 2014 kl. 12:51:29
AH Blackbeard och GMT Blackbeard är två olika soel. Säg 150 för GMT Blackbeard. Utan tull och moms :-)
Låter bra. Tar du med det till LinCon?
GoB: hit med pengarna!

Elias Nordling

Jag kommer inte till Lincon, men man kanske kan arrangera med bud?
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Delirium

Jon och Pierre, spelen kom igår, ska se om jag kan hämta ut imorgon. Tyvärr blev det 335 kronor till staten som straff för vår olydighet, slår ut det i procent av vår totala del av beställningen för en totalsumma. Om ni vill hämta spelen i helgen hemma hos mig alternativt i veckan på stan så hör av er. Vad gäller Pierre vet jag att jag är i Borås nästa helg så det kanske är enklast för din del?

/Björn
Imperial Elegy
Space Empires

Pierre

Citat från: Delirium skrivet  6 juni 2014 kl. 09:14:04
Jon och Pierre, spelen kom igår, ska se om jag kan hämta ut imorgon. Tyvärr blev det 335 kronor till staten som straff för vår olydighet, slår ut det i procent av vår totala del av beställningen för en totalsumma. Om ni vill hämta spelen i helgen hemma hos mig alternativt i veckan på stan så hör av er. Vad gäller Pierre vet jag att jag är i Borås nästa helg så det kanske är enklast för din del?

/Björn
Jag är osäker på om jag är i Borås i nästa helg. Jag ska titta på det under veckan, annars löser vi det på något sett. Hör av dig med konto-nr och totalsumma så fixar jag över pengarna asap.