Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Axis & Allies samling och mycket annat till salu

Startat av Yokiboy, 29 juni 2014 kl. 15:29:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Yokiboy

Här är beskrivningen av min Axis & Allies samling som jag försöker hitta ett nytt hem till.

Allt det följande får plats i en A&A låde och består av:
* 2 stycken Axis & Allies (Milton Bradley 2nd edition) (1987) (det vill säga två hela spel i en låda)
* Enemy on the Horizon: Axis & Allies Expansion (1999)
* Central Powers, Axis & Allies Variant (1995)
* New World Order, Axis & Allies Variant (1st Edition) (1996)
* World War II The Expansion (Gamer's Paradise First Edition) (1989)
* World War II Expansion 2 (Gamers Paradise Revised 2nd Edition Rules)
* World War II Expansion 3: The Battle of Midway (1994)

Dessutom ingår följande spel i sina egna lådor:
* The World at War (Xeno Games Third Edition) (1996)
* Russia at War (First Edition) (1995)
* Europe at War (First Edition) (1993)

Sedan slänger jag med följande kartor:
* En enorm vinyl karta till A&A och en extra stor affischkarta till World at War.

Jag önskar 1500 kr för hela kalaset.

Sedan har jag också ett ospelat exemplar av Samurai Swords från Milton Bradley (1995) som jag önskar 450 kr för.

P.S. Jag har en stor mängd andra spel som söker nya hem. Det mesta är långt från krigsspel, men Car Wars kanske kan locka någon? Den kompletta listan kan ses på BoardGameGeek här:
http://bit.ly/1ucEffp

sfclinken

Wow.   :shock: vilken härlig fruktsallad av fantastiska spel.  Heroquest har jag letat länge efter. Har tyvärr nyligen investerat i en hög andra spel så jag måste avvakta  :(
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Yokiboy

Citat från: sfclinken skrivet  1 juli 2014 kl. 18:22:22
Wow.   :shock: vilken härlig fruktsallad av fantastiska spel.  Heroquest har jag letat länge efter. Har tyvärr nyligen investerat i en hög andra spel så jag måste avvakta  :(
Tack för kommentaren. HeroQuest och Advanced HeroQuest finns bägge kvar än så länge.

Yokiboy

Car Wars samlingen har nu fått ett nytt hem och en drös med andra spel som inte lockar krigsspelare så mycket.

Kvar är hela Axis & Allies paketet, Battle Line (GMT), Samurai Swords (Milton Bradley), RAF (West End Games), Nuclear War med Escalation och Proliferation (Flying Buffalo), Ambush!: Battle Hymn (Victory Games), Imperium (Target), Warrior Knights (Games Workshop), Field Command (self-published by Walter E. Johnston), Mega-Block Mania (Games Workshop), BattleTech med tillbehör (FASA), Phoenix Command med massor av tillbehör (Leading Edge Games), Star Wars Lightsaber Dueling (West End Games), Rattenkrieg (Turning Point Simulations), Gladiolus: the Game of Gladiatorial Combat in the Roman Arena (Society of Ancients), Rudis (Tabletop Games), och en del sportspel och extra prylar till Blood Bowl, Dreadball och KaosBall.

Det finns också mer euro- och familjespel på följande länk, som också innehåller information om alla spelen nämnda ovan: http://bit.ly/1ucEffp