Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_silversixx

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 7 Gäster tittar på detta ämne.

Pierre

Asia Engulfed på tradera. Förra ägaren verkar inte ha använt det mycket eftersom inte ens alla stickers var påklistrade på blocken, har inte kontrollerat så att allt finns med men det verkade så vid en snabb första titt.

Strv102r

A Thunder Upon the Land, Lilliburlero och Circle of Fire, Cholm 1942 från ATO. Keine Zoll.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Klas Malmström

Klas Malmström
Linköping

Engelbrekt

#1353
Operation Skorpion av Compass Games.
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.

Engelbrekt

No Peace Without Spain av Compass Games och Where Eagles Dare av MMP.
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.

Jon

#1355
Jag gick bonanza i en brädspelsgrupp på Facebook och köpte:
Campaign for Guadalcanal: Long Lance & Henderson Field
Kanev (S&T 115)
Bloody Kasserine

Inget jag visste att jag ville ha innan, jag är övertygad om att det finns någon psykologisk effekt när man stöter på ett fåta halvintressanta objekt bland massor av ointressanta. Helt plötsligt känns det som världens mest självklara köp...

Om säljaren håller hus här på forumet så är det bara att tacka och bocka för en väldigt snabb och smidig affär.

B_J_S

Så det var du som gick "all in" efter att jag köpte alla Napoleon spelen.
Bra spel du köpte tror jag!
//Jonas

Erik Axel

Jag har köpt DAK 2.
Jag bor på ett frimärkes yta. Det kommer aldrig, aldrig att spelas. Jag har köpt metervis med plastskivor som aldrig kommer att komma från stapeln under sängen.
Jag är så lycklig.

Elias Nordling

Att spela scenariorna är inget att skämmas för!
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Engelbrekt

Citat från: Erik Axel skrivet 29 november 2014 kl. 20:54:24
Jag har köpt DAK 2.
Jag bor på ett frimärkes yta. Det kommer aldrig, aldrig att spelas. Jag har köpt metervis med plastskivor som aldrig kommer att komma från stapeln under sängen.
Jag är så lycklig.
Samma här. Spelas aldrig men skänker välbehag vid tanken på att det står där i hyllan.
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.

Engelbrekt

Bataan! från Compass games.
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.

Delirium

Citat från: Erik Axel skrivet 29 november 2014 kl. 20:54:24
Jag har köpt DAK 2.
Jag bor på ett frimärkes yta. Det kommer aldrig, aldrig att spelas. Jag har köpt metervis med plastskivor som aldrig kommer att komma från stapeln under sängen.
Jag är så lycklig.

Poesi.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Strv102r

Charge to Glory (New Market 1864, Breckinridge vs Sigel).
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Erik Axel

Köpte Finnish Trilogy 2, fortsättningskriget, idag på min lokala affär i Åbo. Jag måste ju ha det.

Julklapp till mig själv och stöd till butiken, tänkte jag. Spännande att se hur det är, om jag får igång det. Formatet är ju faktiskt hanterbart.

cthulhu4prez

Bitter Woods Designer Edition. Ser riktigt trevligt ut.