Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Friendly Fire de Luxe 24-25-26 mars

Startat av Rydfalk, 27 augusti 2016 kl. 00:13:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Rydfalk

Citat från: Villpower skrivet  5 februari 2017 kl. 12:26:59Håller på att sy tidsenliga hattar för de olika "länderna" så om det faktiskt kommer spelas så blir de nog klara snabbare. Har inte en fez men en flärpig renässanshatt kanske i alla fall.
Vilket snabbt kommer att placera oss i gruppen "ovanligt udda typer"... :lol:
Kan alltid låna ut en fez  ;)
"Hoppas det regnar i sommar!"

Hannes

Fast nog är det väl en sån här man borde ha:

Villpower

Precis! En gigantisk tyg-lök :D Är osäker på vad jag ska använda som innehåll utan att Ottomanen dör av värmeslag. Möjligt att jag nöjer mig med att göra en mindre turban. Den är bara i planeringsstadiet än så länge.

Men då är vi i alla fall två som kan tänka sig HIS på söndagen, kul!
Delad ångest är dubbel glädje!

Folket

Elias har lånat ut sitt third world war battle for germany som jag hoppas få spela. Är det någon som är intresserad?

jerry

Trevligt spel, hoppas nån av rökrockarna spelar med dig  :D
Ännu bättre med alla delar ihopsatta  :ultra:
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade

Rydfalk

Har fått en förfrågan om t-shirts eller liknande med FF-de luxe logan - se inledningen av tråden.

Är det någon som har goda erfarenheter av någon leverantör - gärna också någon som kan leverera tryck på typ skjortor också?
Är det fler som skulle vara intresserade av typ en t-shirt eller skjorta med tryck?

Andreas Lundin

Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Klas Malmström

När är dead line för att man måste bestämma sig?
Klas Malmström
Linköping

Rydfalk

Citat från: Klas Malmström skrivet  8 februari 2017 kl. 19:18:49
När är dead line för att man måste bestämma sig?
Tja, det enda problemet där är väl enkelrummen - som det trots allt finns många kvar - och spelplaneringen - som är svår att delta i om man inte vet säkert att du ska komma :)

/Mikael

Andreas Lundin

Lördag kväll och söndag. Någon på att lira Thunder in the Ozarks? Vi kan vara 2-4 lirare på det tror jag om man samsas lite.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

nielsen.filip

Hallå

Nu är jag anmäld!
Men med tanke på sjukdomar, VAB och liknande så kan känslan beskrivas med följande "väl" valda ord:
My good friends, for the second time in our history, a British Prime Minister has returned from Germany bringing peace with honour. I believe it is peace for our time. We thank you from the bottom of our hearts. Go home and get a nice quiet sleep. :insecure:

Rydfalk

Citat från: nielsen.filip skrivet  9 februari 2017 kl. 21:19:30
Hallå

Nu är jag anmäld!
Men med tanke på sjukdomar, VAB och liknande så kan känslan beskrivas med följande "väl" valda ord:
My good friends, for the second time in our history, a British Prime Minister has returned from Germany bringing peace with honour. I believe it is peace for our time. We thank you from the bottom of our hearts. Go home and get a nice quiet sleep. :insecure:
:up:
Det var som...
Nu är vi sjutton!

11 enkelrum kvar...

Elias Nordling

Jag är intresserad av Thunder in the Ozarks
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Andreas Lundin

Toppen!

Skickat från min iPhone med Tapatalk

BjornH

Noterade att det fanns plats på T&T på fredagkvällen i Google-drive-spelschemat, jag flyttar mig från The Lamps are going out till T&T.

Jag fick precis ett intro till Lamps, verkar riktigt kul. Dock undrar jag om det egentligen inte är mer ett 2 el. 3 spelar spel, känns inte som om man skulle få jättemycket att göra om man skulle bli Österrike-Ungern. Så personligen tror jag inte det gör så mycket om jag byter spel. :)