Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

råd kring två ny från Compass

Startat av Andreas Lundin, 14 mars 2017 kl. 15:38:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Det gäller fall of the Third Reich som kommer ut nu i mars/april samt Nine Years War som redan kommit ut. Någon som har info om spelen eller annat intressant att säga? Tror ni det blir godis eller levergryta?

Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Scipio

Har föregångaren till Nine Years War och läst igenom det och det ser najs ut men har inte kommit mig för att köra det än så 9YW får nog vänta med att innhandlas därför.

WW2 med början 43 av Ted Raicier, mja känner mig lite skeptisk på det jag sett, den hamnade i Try-Before-Buy-högen.
"Randomization is too important to be left to chance"

Strv102r

Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Delirium

Behöver nog testa No Peace without Spain först. Gillar verkligen tidsperioden och den är inte så sönderspelad direkt, cdg drar ner intresset lite dock.

Det motsatta kan nog sägas om nästa spel...sen start och Ted Raicer...ganska rejält skeptisk, men vad vet man?

Till saken hör väl också att Compass spel tenderar att bli larvigt dyra?
Barbarossa: Arny Group North 2nd ed