Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

ASL + Beyond valour

Startat av robopants, 28 oktober 2006 kl. 11:40:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

robopants

Senaste versionen. I princip oanvänt. BUD!

Vvornth

Köpes eller säljes?
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

robopants

Säljes, jag köpte grejerna nytt för att börja spela med några kompisar men nu har jag flyttat och grejerna står bara i hyllan.

Klas Malmström

Citat från: "robopants"Säljes, jag köpte grejerna nytt för att börja spela med några kompisar men nu har jag flyttat och grejerna står bara i hyllan.
Var bor du nu då ? Kanske finns ASL spelare där också.
Klas Malmström
Linköping

robopants

Jag bor 5km utanför en liten by som heter Björnstorp. Närmsta granne är en 70 år gammal hästuppfödare. :) jag får nöja mig med de spel som brorsan och polarna orkar med.

A F

Citat från: "robopants"Jag bor 5km utanför en liten by som heter Björnstorp.

Som ligger utanför vad?

robopants

3 mil öster om Lund. Men jag är bara hemma på helgerna just nu eftersom jag pluggar psykologi i Göteborg mån-fre. Den tiden brukar vara reserverad av sambon... Jag såg att YLVA spelade lite aslsk men bara på helgerna när jag inte är där.

Brain

För att få igång lite eventuell budgivning kan jag ju lägga ett skambud på 600:- (antar att du inte är i SÅ desperat behov av pengar).
Tomas Davidsson
Borås

tomas.davidsson@armagedon.se

Doomfarer

Vad ligger inköpspriset på i dagsläget?
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

robopants

Trojangames är nere just nu men jag tror nypriset ligger runt 2000:-. Jag säljer det inte hur billigt som helst, 600:- känns lite lite för ett nästan oanvänt 2nd ed + BV.

Klas Malmström

Citat från: "robopants"Trojangames är nere just nu men jag tror nypriset ligger runt 2000:-.

Från MMP (md flygfrakt) går det  på c:a 1500-1600, dock med risken att tullen är framme med sina långa fingrar.

Citat från: "robopants"Jag säljer det inte hur billigt som helst, 600:- känns lite lite för ett nästan oanvänt 2nd ed + BV.
Kanske trodde han att det endast rörde sig om BV - det gjorde jag först.
Klas Malmström
Linköping

robopants

Ok, jag tror jag gav 1400:- inkl frakt för barta ASL när jag köpte det från någon svensk webbutik men jag kan väl lägga priset på 1000:- + porto för ASL och BV så är det ändå billigt.

Vvornth

Rätta mig om jag har fel men är inte Beyond Valor OOP och går för hiskeliga summor på ebay?
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

robopants

buy now ligger på 80, 112, och 120 dollars. 1000:- är mao ett klipp. Bara regelpärmen är värd det.

Brain

Citat från: "Klas Malmström"
Citat från: "robopants"Jag säljer det inte hur billigt som helst, 600:- känns lite lite för ett nästan oanvänt 2nd ed + BV.
Kanske trodde han att det endast rörde sig om BV - det gjorde jag först.

Nope, som jag sa la jag ett skambud (som iofs inte var ett så stort skambud ifall man förbeställde TrojanGames Combat Pack för 990:-). Sitter ju redan med regler och BV så 600:- var bland det längsta jag kunde sträcka mig för ytterligare en dublett.
Tomas Davidsson
Borås

tomas.davidsson@armagedon.se