Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

[SÄLJES] Spel med leverans till Friendly Fire

Startat av Scipio, 28 januari 2025 kl. 21:35:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Scipio

Spel till salu för leverans till Friendly fire.
Alternativt upphämtning i Skövde/Falköping.

Först i kvarn är det som gäller och fasta priser och ingen budgivning.
Spelen är punchade om inte annat angetts.

Betalning sker med Swish, bank-överföring eller kontanter.

Asylum Games:
 Polis: Fight for the Hegemony 400 kr

Compass:
The Price of Freedom: The American Civil War, 1861-65  200kr

Free League:
Crusader Kings +  Crusader Kings: Councilors & Inventions Expansion 650kr

GMT:
Fields of Despair: France 1914-1918 500kr
Successors 3rd Edition 400kr

Legion Games:
 Picket Duty (Unpunched) 500kr

Osprey Games:
Undaunted: Normandy 150kr

Up and Away Games
LA BISTRO 200kr

"Randomization is too important to be left to chance"

Scipio

Strv102r

Jag tar gärna GMTs absolute war. Fredriks replay har fått mig att fundera på det ett tag.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Scipio

Citat från: Strv102r skrivet 17 februari 2025 kl. 08:11:18Jag tar gärna GMTs absolute war. Fredriks replay har fått mig att fundera på det ett tag.
Den är din  :up:

Strv102r

Citat från: Scipio skrivet 17 februari 2025 kl. 08:13:17
Citat från: Strv102r skrivet 17 februari 2025 kl. 08:11:18Jag tar gärna GMTs absolute war. Fredriks replay har fått mig att fundera på det ett tag.

Perfekt! Tusen tack. Vi tar hämtning i Skaraborg. Om du skickar meddelande med swishnummer så betalar jag strax, och sedan hämtar jag spelet när vädret blivit lite bättre för hojkörning. Kör mycket runt Stenstorp.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Scipio

Citat från: Strv102r skrivet 17 februari 2025 kl. 08:22:59
Citat från: Scipio skrivet 17 februari 2025 kl. 08:13:17

Perfekt! Tusen tack. Vi tar hämtning i Skaraborg. Om du skickar meddelande med swishnummer så betalar jag strax, och sedan hämtar jag spelet när vädret blivit lite bättre för hojkörning. Kör mycket runt Stenstorp.
Det blir finfint!

Johan G

Scipio