Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Elias Nordling

La Belle Alliance

Startat av Elias Nordling, 6 maj 2026 kl. 20:10:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Elias Nordling

Eftersom vi nu har ett påskrivet kontrakt och en flik på en Discord-server kan jag väl berätta att VUCA ska publicera vårt spel La Belle Alliance. Waterloo-kampanjen på fem kartor, där du kan spela de enskilda slagen på en karta var.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Fredrik H

Wow, stort grattis! Jag har imponerats av VUCA:s produktkvalitet så det var verkligen goda nyheter. :up: 

aegneus

Supergrattis! Dessutom vet jag redan att jag gillar systemet, om ni nu inte ändrat sedan jag fick prova  :)

Scipio

Grattis! Det har ni ju hållit på att greja med ett tag så jätteskoj att det kommer att publiceras nu!   :up:
"Randomization is too important to be left to chance"

ErikLj

Bra jobbat! Jag är imponerad!

P-O Jönsson

Wow! Grattis! Detta har ju varit på gång ett lååååångt tag!
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Strv102r

Superkul! Finns alltid plats för ett bra spel till om Waterloo fälttåget i samlingen.  :up:  :up:  :up:  :up:  :up:
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

FRVO

Très bien! Félicitations!

Micke G

Vad roligt, stort Grattis  :)

Delirium

Coolt, gratulerar!

Den som väntar på något gott, osv...  :P
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

aegneus

OK, sitter redo med kreditkortet för när det dyker upp på pre-order  ;)

theeverything

#11
Jättekul! Det ska bli spännande att följa!

Bra namn också. Måste vara svårt att krysta ur sig nåt vettigt namn på ett tema som redan gjorts ett antal gånger. Det gjorde ni bra. Man kan komma ihåg det och inga krockar och på fin franska.