Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

KonVux 7/1 - 9/1

Startat av CanuckWannabe, 20 december 2004 kl. 16:07:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

CanuckWannabe

Bara för att vara säkra på att det går multipla spelkonvent den helgen så kör vi det eminenta improvisationskonventet KonVux från 18:00 fredag 7/1 till sen lunch 9/1 i Herrgår'n Linköping.  :up:

Som vanligt blir det ölförsäljning och annat stämningshöjande.  8)

18 år eller äldre gäller om man inte vill ha en stor skylt med besöksförbud i baren på sig.
In war it does not matter who is right. What matters is who is left.

Using statistics to define the truths that I want to believe in

A F

Citat från: "CanuckWannabe"Som vanligt blir det ölförsäljning och annat stämningshöjande.  8)
.

Sunt och moget. VAr får man tag på mer info? Kontakta mig gärna på mailto:mail@thehellgame.com">mail@thehellgame.com

CanuckWannabe

Jag kan dra den info som finns. Syftet med KonVux är att träffas och spela vad man känner för lite lagom avslappnat men det har varit ett antal mer organiserade händelser varje gång. T ex så har Texas (har han något annat namn?) haft med sig Gå På! och lite Zulu-krig.
Dragons' Dens spelförråd finns på plats (och det innehåller även en del tämligen obskyra spel) så det finns nog något för alla.

Kanske ska påpeka att det kostar gratis också.

På lördagen så är det dessutom KonCon, dvs det samarbetsprojekt för konventsarrangörer som har legat lite avslumrat som Molle försöker sparka liv i. Så har ni klagomål på de olika spelkonventen så kommer en del av de skyldiga att finnas på plats.  :P

Det arrangeras som nämnt på Herrgår'n http://www.hg.se i stadsdelen Ryd i Linköping.

Det är buss 213 från Resecentrum om man kommer med tåg http://www.ostgotatrafiken.se/

Det går inte att övernatta på Herrgår'n pga utskänkningstillståndet men kolla med Molle på sverok, mailto:molle@sverok.se">molle@sverok.se, så går det att lösa sådana saker.

Om någon får tummen ur så borde det komma upp mer info om KonVux på http://www.dragonsden.se/ också.

CanuckWannabe

Anmäl er till Molle mailto:molle@sverok.se">molle@sverok.se ifall ni tänker komma. Bara så vi får lite koll på hur många som kommer.

tobias

Jag dyker upp och planerar att spela ASL.
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

Scipio

Jag vill anmäla två goa gubbar från Skövde till spelhelgen, under förutsättning att det går att sova någonstans förstås...
"Randomization is too important to be left to chance"

tobias

Maila mailto:molle@sverok.se">molle@sverok.se, han kan hjälpa dig med både anmälan och sovplats. Mattias Rönnblom här på forumet fixade sovplats åt mig hemma hos Pär Nilsson. Det kanske finns plats för fler?
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå