Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

YAY!!!!

Startat av A F, 19 december 2006 kl. 23:02:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

A F

Talavera

http://www.multimanpublishing.com/preor ... .php?id=26

Total Preorders Taken: 430
Total Preorders Needed: 430

 :up:

Scipio

#1
Gött! Man får gratulera så mycket!    :)
"Randomization is too important to be left to chance"

Doomfarer

#2
Grattis!

Ni delar ut gratis ex till alla medlemmar här på Krigsspel förmodar jag. ;)
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

tinG

#3
:)
Jag hjälpte till!
Det blir mitt första NBS....
Är det dags att kasta alla LaBatt nu eller?  :insecure:

/Jonas
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

A F

#4
Citat från: "tinG":)
Är det dags att kasta alla LaBatt nu eller?  :insecure:

Knappast. Det är två olika skalor. Gillar man låg nivå och mycket detalj så gillar man nog La Bat.

Vvornth

#5
Tio-kartors liret vi fick se en skymt av på FF, är det något vi får se härnäst?
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

tinG

#6
Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "tinG":)
Är det dags att kasta alla LaBatt nu eller?  :insecure:

Knappast. Det är två olika skalor. Gillar man låg nivå och mycket detalj så gillar man nog La Bat.

Jag har börjat tveka på om det någonsin kommer en uppdatering av regelsystemet... Har väntat på den sedan jag investerade i mitt första LaBatt för snart 10 år sedan! :(

Jag tror att er skalnivå kan underhålla under tiden!

/Jonas
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

P-O Jönsson

#7
CiteraJag har börjat tveka på om det någonsin kommer en uppdatering av regelsystemet... Har väntat på den sedan jag investerade i mitt första LaBatt för snart 10 år sedan!  

Det kom en uppdaterad regelbok med i QB2.
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

BigPapaBear

#8
Kanon, Anders!

Vad kommer härnäst?
En mycket bitter liten man.

Andreas Johnson

#9
Det gjorde det men problemen börjar när man försöker tillämpa dom reglerna på tidigare spel. För QB funkar dom ju annars helt OK.
Solitär: Julian: Triumph before the storm, Last hundred yards

Med PO: Kiev to Rostov

P-O Jönsson

#10
CiteraDet gjorde det men problemen börjar när man försöker tillämpa dom reglerna på tidigare spel.

Det finns en del uppdateringsregler i den därna regelversion 22, eller vad den nu hette. Till denna finns även en del kompletteringar på någon hemsida......
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

A F

#11
Citat från: "BigPapaBear"Kanon, Anders!

Vad kommer härnäst?

I valfri ordning: Eylau, Salamanca & Bailen.

tinG

#12
Citat från: "Peojon"
CiteraDet gjorde det men problemen börjar när man försöker tillämpa dom reglerna på tidigare spel.

Det finns en del uppdateringsregler i den därna regelversion 22, eller vad den nu hette. Till denna finns även en del kompletteringar på någon hemsida......

Finfin kundsupport helt enkelt...  :down:
Jag väntar på Regs XXX (?)
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Andreas Johnson

#13
Regs XXXI (?).
Solitär: Julian: Triumph before the storm, Last hundred yards

Med PO: Kiev to Rostov