Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Nytt TCS på gång!

Startat av Adjudant, 3 maj 2007 kl. 22:23:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Adjudant

There are no desperate situations, only desperate people.

silversixx

CiteraGame Art: Nicolas Eskubi
Garantin för ett snyggt spel med bra blippar!

A F

Citat från: "silversixx"

Jag är nog en gnällig gubbe, men jag tycker det ser för risigt ut. B-Lock&Load. Lustigt nog ser MMPs helt nödvändiga utgivning av Panzerblitz ungefär likadant ut.

:down:

Vvornth

Luchessa dalen på plutonsnivå!? Jag vet inte om jag ska bli varm i byxan eller bäva i fruktan. Detta är ett monster...
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

tinG

Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "silversixx"

Jag är nog en gnällig gubbe, men jag tycker det ser för risigt ut. B-Lock&Load. Lustigt nog ser MMPs helt nödvändiga utgivning av Panzerblitz ungefär likadant ut.

Ja, jag börjar tydligen bli gammal eftersom jag känner mig tvingad att hålla med herr Fager...  :shock:
Nicolas Eskubi (whatever...) har gjort TCS fulare!  :down:
Det var helt enkelt bättre förr med natosymboliken och riktiga "topografiska" kartor.

Som tur är kommer nu en ny regelversion vilken gör det möjligt att återupptäcka alla dom tidigare spelen i TCS-serien! :)

/j

p.s. Sjävklart har man ändå förbeställt, trots allt gnäll.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

A F

Citat från: "tinG"Ja, jag börjar tydligen bli gammal eftersom jag känner mig tvingad att hålla med herr Fager...  :shock:

Måste vara hårt. :lol:

BigPapaBear

Citat från: "Anders Fager"Jag är nog en gnällig gubbe, men jag tycker det ser för risigt ut. B-Lock&Load. Lustigt nog ser MMPs helt nödvändiga utgivning av Panzerblitz ungefär likadant ut.

:D  Som det ser ut nu finns det en övervägande risk att några glada Axis & Allies-killar råkar köpa det av misstag i tron om att det är ett nytt Memoir '44.

Föreställ er deras miner!  :D
En mycket bitter liten man.

Vvornth

Citat från: "BigPapaBear":D  Som det ser ut nu finns det en övervägande risk att några glada Axis & Allies-killar råkar köpa det av misstag i tron om att det är ett nytt Memoir '44.

Föreställ er deras miner!  :D

Jag kan inte se det som något annat än positivt! För MMP och för dom.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

magnus lindström

Jag är delad, ag tyckte då i allafall att semper fi g roligare ut än mit Matanikau.