Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Startat av A F, 28 juni 2007 kl. 13:36:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

A F

Citat från: "bambaladam"Finns skolan på riktigt?  :P

Ska hålla i ett NBS-scenario och ett Gallipoli-live på FF. Och Göran Greijder-baren. Men vi kanske kan trycka in ett OCS nånstans.

BigPapaBear

Citat från: "Anders Fager"ett Gallipoli-live på FF. Och Göran Greijder-baren.

Två saker man absolut inte kan vara utan!!!  :up:
En mycket bitter liten man.

bambaladam

Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "Anders Fager"ett Gallipoli-live på FF. Och Göran Greijder-baren.

Två saker man absolut inte kan vara utan!!!  :up:

mmm... men... vad är de för nåt?

BigPapaBear

Gallipoli-lajvet tror jag går ut på att fyra personer försöker simma över Göta Kanal samtidigt som Anders står och käkar kebab och kastar sten på dem.

Göran Greijder-baren är gissningsvis en alkoholinfesterad tankesmedja för människor som kan kombinera följande saker:

1) Se otroligt svårmodiga ut.
    2) Rapa ur sig ordet
arbetarklass i de mest oanade situationer.
3) Fullt och fast tro sig personifiera ovan nämnda ord.
4) Medverka i TV och praktisera de första tre punkterna - oavsett programinnehåll.
5) Skriva poesi
6) Enbart göra punkt fem för att accentuera och lägga kraft bakom de fyra första punkterna.[/list]
En mycket bitter liten man.

bambaladam

Citat från: "BigPapaBear"Gallipoli-lajvet tror jag går ut på att fyra personer försöker simma över Göta Kanal samtidigt som Anders står och käkar kebab och kastar sten på dem.

Göran Greijder-baren är gissningsvis en alkoholinfesterad tankesmedja för människor som kan kombinera följande saker:

2) Rapa ur sig ordet
arbetarklass i de mest oanade situationer.
4) Medverka i TV och praktisera de första tre punkterna - oavsett programinnehåll.
5) Skriva poesi
6) Enbart göra punkt fem för att accentuera och lägga kraft bakom de fyra första punkterna.[/list]

Då VAR det som jag trodde. :up:

Andreas Lundin

CiteraGöran Greijder-baren är gissningsvis en alkoholinfesterad tankesmedja för människor som kan kombinera följande saker:

2) Rapa ur sig ordet arbetarklass i de mest oanade situationer.
5) Skriva poesi
6) Enbart göra punkt fem för att accentuera och lägga kraft bakom de fyra första punkterna.

Hm. Så detta har inte med oregerligt hår och kroppshhydda att göra alltså? Attans!
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Vvornth

GG har väl på sista tiden varit mycket mer profilerad för det bråket som skett på DNs kultursidor om poesi än något annat?
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

Holmgren

Det är mycket möjligt att forumkraschen orsakades av en agiterad GG - för att reducera risken för att han slår till igen så föreslår jag att vi drar ner på det tugget....  :evil:
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

silversixx

Det här forumet börjar bli lite väl blått...

Vvornth

Jag tror nog att bashandet av GG kommer från alla led pga hans personliga quirks snarare än att det är politiskt motiverat. He set himself up the bomb.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

EvilSpook

Han lär ju gå in och korrumpera databasen efter den här :

"Girl - I wanna take you to the Greidbar
Let's start a war, start a nuclear war,
At the Greidbar, Greidbar, Greidbar.
Wow!
At theGreidbar.
Now Tell me do ya?, but do ya have any money?
I wanna spend all your money,
at the Greidbar, Greidbar, Greidbar"

- Electric Six (http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI)
 8)
//EvilSpook

Elias Nordling

Jag kan inte sluta skratta! :D
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Holmgren

Denna tråd utgör en urflippad del av den här tråden. Göran Greider spelar - vad vi vet - inte OCS!

Tråd delad.
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

Andreas Lundin

Jag fattar inte detta med Greider... det är troligen för internt för mig...  :insecure:

...fast å andra sidan finns det annat att bry sin lilla hjärna med. T.ex. vad jag skall svulla i mig imorgon på min första semesterdag! Hmmm... grillkorv och öl låter ju inte helt fel...
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

A F

Citat från: "silversixx"Det här forumet börjar bli lite väl blått...

Struntprat, det är de svenska konservativa som har varit mesar sen nån gång på femtiotalet. Dessutom är Bo Lundgren eller Alf Svensson helt enkelt inte kul på samma vis som exempelvis Pehr Garton eller GG.