Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_BigPapaBear

SCS: Guadalajara (MMP/The Gamers)

Startat av BigPapaBear, 19 juli 2007 kl. 16:21:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

Är det någon som har provat Guadalajara och vill dela med sig av sina erfarenheter och tankar?

Elias Nordling

#1
Ja, och enligt min mening ett av de svagaste SCS, spelet, även om man räknar bort att spelet har mycket, kritisk errata.

Problemet är situationen: En sida gör ett snabbt genombrott, kör fast, malande, och anfallaren kollapsar och faller tillbaka. Det är gegga, så det går nästan inte att köra off-pist. De två mobila faserna är mer eller mindre skriptade med specialregler, och grottandet emellan är inte särskilt intressant. Fel slag att göra ett spel på, även om det säkert är en av de bättre simulationerna i SCS-serien.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Klas Malmström

#2
Citat från: "Elias Nordling"Ja, och enligt min mening ett av de svagaste SCS, spelet, även om man räknar bort att spelet har mycket, kritisk errata.

Problemet är situationen: En sida gör ett snabbt genombrott, kör fast, malande, och anfallaren kollapsar och faller tillbaka. Det är gegga, så det går nästan inte att köra off-pist. De två mobila faserna är mer eller mindre skriptade med specialregler, och grottandet emellan är inte särskilt intressant. Fel slag att göra ett spel på, även om det säkert är en av de bättre simulationerna i SCS-serien.
Jag har inte spelat detta, men har hört liknande kommentarer som ovan.
Ganska mycket errata också efter vad jag har hört/läst.
Klas Malmström
Linköping

A F

#3
Smarta MMP/The Gamers-fans köper Talavera istället.