Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Ny(?) krigsspelsbutik online

Startat av BigPapaBear, 20 juli 2007 kl. 20:56:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

http://wargamedepot.com/catalog/

Vet ingenting om dem.
En mycket bitter liten man.

Strv102r

De har riktigt bra priser verkar det som. Roads to Leningrad är 50% av priset på GMT och alla andra spel jag tittat på, som ofta jag tyvärr redan har köpt på Ebay, är också riktiga kap. inte minst för att de kan vara svåra att få tag på.

Var är haken?
Ola Palmquist. Spelar nu:  Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; därefter The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie och GMTs The Hunters.

Andreas Lundin

Med tanke på dollarns låga värde... nästan värt att prova.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Andreas Lundin

Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Strv102r

DAK2 för 84 USD mot 120 och Afrika 23 USD mot 30 på MMP...  Tre BAR spel till bra priser...

Något måste vara fel. Det är inte första april idag? Nej, inte det...
Ola Palmquist. Spelar nu:  Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; därefter The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie och GMTs The Hunters.

Andreas Lundin

Vad står dollarn i? Det blir ungefär 570 spänn för DAK2!  Ungefär 170 spänn för Mighty Endeavor, eller Afrika! :shock:

Undrar vad fedex tar för att skicka eländet? :?

Andreas Lundin

Jag mejlade och frågade vad han skulle ha för att frakta över DAK2 till Sverige; 32 dollar. Ganska okej att få DAK2 för, vad blir det, 116 dollar?

Scipio

Citat från: "Andreas Lundin"Jag mejlade och frågade vad han skulle ha för att frakta över DAK2 till Sverige; 32 dollar. Ganska okej att få DAK2 för, vad blir det, 116 dollar?
Ja, acceptabelt pris även efter det har fastnat i tullen.
"Randomization is too important to be left to chance"

BigPapaBear

Citat från: "Scipio"Ja, acceptabelt pris även efter det har fastnat i tullen.

Smånasare brukar kunna vara lite flexibla med deklarationsvärdet.  :wink:

Framför allt ska man ha i åtanke att DAK2 är värt det tiodubbla...  :D
En mycket bitter liten man.

Andreas Lundin

CiteraFramför allt ska man ha i åtanke att DAK2 är värt det tiodubbla...

Fan, säg inte sådär en lönedag! Hur skall jag kunna motstå? :?

Strv102r

Tänkte köpa Lobositz för 38 USD, men frakten gick på 73 UD med Fedex! Avbryt!  :x

Andreas Lundin

CiteraTänkte köpa Lobositz för 38 USD, men frakten gick på 73 UD med Fedex! Avbryt!

Ja, men jag mejlade snubben som driver butiken, och han svarade då att fedex bara var för amerikanska kunder, men att hans "check-out" fortfarande använde fed-ex som default. Om du mejlar butiken får du ett mycket bättre bud. Det fick i alla fall jag. Jag ger butiken  :up:

Andreas Lundin

Nu har jag beställt DAK II från World of Boardgames. Efter mejlkontakt lovade han att frakten skulle gå på 32 dollar. Totalt blir det då i runda slängar 116 dollar för hela rasket.

Är det ett bra pris? :?

A F

Citat från: "Andreas Lundin"Är det ett bra pris? :?

Kollade du med UGG?

Andreas Lundin

CiteraKollade du med UGG?

Utan frakt gick det på 123.00 € hos UGG...