Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

arrangörer av FF 07

Startat av jerry, 26 juli 2007 kl. 13:48:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

jerry

Kommer ni att kunna ordna plexiglas skivor till oss ditresta från när o fjärran ser det som lite bökigt att släpa plexiglas 35 mil

UTAN PLEXI INGET LIV  

jerry :?
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

pelle

Vad jag vet organiseras inte något sådant. Det säkraste är att prata med någon annan i förväg. Jag kommer ha skivor med mig, men vet inte i förväg om några kommer bli över .

Andreas Lundin

Man kan ju köpa en plexiskiva i Linköping och när man använt den färdigt donera den till Dragon's Den?  :) :?  Finns "Jem & Fix" i Lkpg? De har billiga skivor utav bara tusan.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BigPapaBear

Citat från: "jerry"UTAN PLEXI INGET LIV

Om jag någonsin skaffar en tatuering ska den säga just det.  :lol:
En mycket bitter liten man.

Mattias Rönnblom

Citat från: "jerry"Kommer ni att kunna ordna plexiglas skivor till oss ditresta från när o fjärran ser det som lite bökigt att släpa plexiglas 35 mil

Vi har ett antal (4 st?) 120 x 60 cm plastskivor för utlåning. Vi borde kanske införskaffa några till. Men vill man verkligen vara *säker*, så får man ta med själv. :-)

bambaladam

Hej Mattias,

Om vi skulle hitta en glasmästare i trakten, och dra igång en lista med beställningar här, samt se till att folk forslar över pengar i tid, skulle någon av arrangörerna kunna plocka på sig skivorna inför konventet? Det känns som mitt problem snarare är fraktutrymme än pengar (plexi är ju inte så dyrt heller). Då kan man se till att man har plast som passar kartorna också om man beställer specifika mått.

Skivorna kan ju tillkomma dragon's lair efteråt om man inte vill kånka hem dom?

Jag kan ta på mig att koordinera och sköta kontakt med glasmästare, för det går att göra digitalt.

Jag anländer antagligen till stan lite senare än vad som vore optimalt för en plexiupphämtning nämligen.

matpe

K-Rauta i Linköping har plexiglas-skivor för 79:- styck (men de var slut senast jag var där). Jag tror de är storlek 120x60. Sen har Coop Forum samma skivor för 99:-

Andreas Lundin

Kanon! Då blir det K-rauta elle coop på vägen!  :up:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BigPapaBear

Citat från: "matpe"K-Rauta i Linköping har plexiglas-skivor för 79:- styck (men de var slut senast jag var där). Jag tror de är storlek 120x60. Sen har Coop Forum samma skivor för 99:-

Kan det vara så att personalen från Coop har varit och handlat på K-rauta. Jag anar en komplott...
En mycket bitter liten man.