Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

PANIK - Utdelningsadress i Linköping

Startat av A F, 4 september 2007 kl. 17:48:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

A F

Skulle behöva en adress i Linköping att ställa varor till. Anyone? Mats, är det nån hemma hos dig på Fredag em?

matpe

#1
Citat från: "Anders Fager"Skulle behöva en adress i Linköping att ställa varor till. Anyone? Mats, är det nån hemma hos dig på Fredag em?

Tidigast cirka kl 16 till 17 finns det någon hemma. Innan dess finns det bara en morrande hund och en rädd katt.

A F

#2
Tack i alla fall. Det har löst sig.