Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Mattias Rönnblom

Samåknings från Stockholm till Friendly Fire

Startat av Mattias Rönnblom, 4 september 2007 kl. 21:22:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Mattias Rönnblom

Hej,

jag fick just reda på att tre ASL-spelare står utan skjuts till Friendly Fire, och skulle gärna vilja samåka från Stockholm. Finns det någon som har plats i sin bil för dessa? Ta i så fall kontakt med mig på .

BigPapaBear

#1
I värsta fall kan jag klämma in en till i bilen. Det blir trångt (och härligt?), men 20 mil motorväg går fort och vi vill ju inte att någon står och gråter. Vill dock poängtera att min bil startar färden redan 15:00 på fredagen - kompromisslöst. Jag hatar milslånga fredagsköer...

Skickar en kopia av det här till din mail oxå...
En mycket bitter liten man.