Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Säljes: Wilderness War

Startat av Steeledragon, 31 oktober 2007 kl. 16:39:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Steeledragon

Jag säljer

* Wilderness War (sålt)
* Rommel in the Desert (sålt)

Spelen är i mycket gott skick.

Jag bor i Lund, men kan leverera till Malmö och Göteborg (om man har lite tålamod).

Kom med prisförslag,
Fredrik.

:)

magnus lindström

100 spänn för Rommel?:)

Doomfarer

Inte sugen själv då jag redan äger det, men WW är ett höjdarspel. Gillar du CDGs skall du ta en titt på detta.  :up:

150 kr för Rommel bjudet och då kommer jag och hämtar det personligen.  :D
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

silversixx

Äh vafan, 100:- för Wilderness War?

Steeledragon

Det är ju förvisso kul att få bud, men jag säljer inte spelen för att få råd till hyran :-)

Alltså är jag inte intresserad av skambud.

Jag accepterar inga bud under 250 kr. Spelen är bra och i kanonskick.

Fredrik.

sfclinken

Citat från: "Steeledragon"Det är ju förvisso kul att få bud, men jag säljer inte spelen för att få råd till hyran :-)

Alltså är jag inte intresserad av skambud.

Jag accepterar inga bud under 250 kr. Spelen är bra och i kanonskick.

Fredrik.

Spännande, men borde du inte sagt det från början så hade du inte fått några skambud :P
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

silversixx

Det är ju hela grejen med att sälja saker på internet. Du ska kunna få skambud...

A F

Citat från: "silversixx"Det är ju hela grejen med att sälja saker på internet. Du ska kunna få skambud...

Det är nått av det där med fri prisbildning. Folk får bjuda vad de vill och du har rätt att be dem hoppa i Dalälven.

silversixx

Iofs så är jag emot att behöva åka väldigt långt bara för att hoppa i en smutsig älv. Antar att hamninloppet bakom återvinningsverket duger det med?

ulve

Du får 250+frakt för wildernes om du kan tänka dig skicka det med posten.

Steeledragon

Ulve, om ingen bjudit mer eller fraktar själv till nästa vecka så är det ditt.

Fredrik.

Steeledragon

Jag har ett bud på 300 kr + frakt (från bradspel.net) för Wilderness War.

Det är det högsta just nu.

Fredrik.

silversixx

Nu blir jag besviken på dig Steeledragon.
Postar man en "Till salu"-tråd på krigsspel så ska den vara exklusiv och bara för dess medlemmer.
Inte nåt pre-tradera-budande hit o dit...

Steeledragon

Va?
Missar jag ironin i förra inlägget eller? Var finns de reglerna?

Jag vill sälja några spel helt enkelt, och det känns naturligt att göra det till den som är beredd att betala mest.

Jag la ut spelen på bradspel.nu först. Sen kom jag på att eftersom vissa av dem var krigsspel som kanske det kunde vara lämpligt att lägga ut dem här också så att folk som vill ha dem inte missar dem. Vad är felet med det?

Dessutom, anledningen att jag nämnde bradspel.nu överhuvudtaget var så att Ulve inte skulle tro att jag bara bluffar och sitter och hittar på andra bud. Det skulle jag tydligen inte ha gjort.

Fredrik.

Doomfarer

Jag brukar göra som Fredrik och lägga ut på fler ställen samtidigt, först till kvarn...

Löjligt att kräva att man inte får lägga ut de spel man annonserar här någon annanstans också.
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on