Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Iron Maiden 2008!!!

Startat av BigPapaBear, 12 november 2007 kl. 23:04:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

Vilka var duktiga och köpte biljett innan det tog slut (finns kanske kvar några platser på Ullevi, men Stadion är slut)?

Undertecknad är självskriven!  :ultra:
En mycket bitter liten man.

silversixx

Grattis Björn, du har garanterat sämst smak här på forumet när det kommer till allt. Självklart baserat på att jag har bäst smak ;)

Maiden är skit, tacka vettja Roky den 22:e på trägårn!

sfclinken

Citat från: "BigPapaBear"Vilka var duktiga och köpte biljett innan det tog slut (finns kanske kvar några platser på Ullevi, men Stadion är slut)?

Undertecknad är självskriven!  :ultra:

:evil:  :evil:  :evil:

Jag får sikta på samma taktik som sist... blocket 4 timmar innan spelning.
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

magnus lindström

Jag såg de i globen för något år sen och var besviken, de spelade nytt material. Man vill ju höra klassikerna:)

sfclinken

Citat från: "magnus lindström"Jag såg de i globen för något år sen och var besviken, de spelade nytt material. Man vill ju höra klassikerna:)

Yeah!!! Det är just därför man ska gå 2008!!!!!!!!
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Andreas Lundin

Vad får man langa upp för en plåt? Ett belopp motsv ett CB eller?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Vvornth

Man har förstås lagt beslag på åtta stycken kalla stplatsbiljetter på Ullevi.

Jag kan känna hur  den självutnämnda kultureliten på Nöjesguiden och deras hantlangare ryser.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

BigPapaBear

Citat från: "magnus lindström"Jag såg de i globen för något år sen och var besviken, de spelade nytt material. Man vill ju höra klassikerna:)

Har du bott i en kastrull? De kommer BARA att spela låtar från 1982-1988. Sug på den!

Personligen gillar jag dock deras nya prylar lika mycket som de gamla.  :up:
En mycket bitter liten man.