Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Årets julklapp - vilken spelkonsoll skall man satsa på?

Startat av tinG, 11 november 2007 kl. 22:54:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

sfclinken

Citat från: "Scipio"Jaså? Vart hittar du det? Det billigaste som jag finner är 4k?

Precis 4 400:- för PS3 och 3 400 för 360:-. (reserverar mig för variationer i priset:)

Citat från: "Scipio"Ja, hade det inte också funnits till Xbox 360 också så hade det varit en dealbreaker.  :)

Viist verkar GHIII HUR coolt som helst? Har bara testat 2:an men titlarna som är på III är ju HUR grymma som helst!!
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Scipio

Citat från: "sfclinken"Precis 4 400:- för PS3 och 3 400 för 360:-. (reserverar mig för variationer i priset:)
Öh, jag hittar PS3 för 4200:- och 360 för 2500:-...jag tänker nog köpa från mitt ställe...  :)

1700 kr skillnad med andra ord.

CiteraViist verkar GHIII HUR coolt som helst? Har bara testat 2:an men titlarna som är på III är ju HUR grymma som helst!!
Ja 2an är skoj som den och i 3an så ska dessutom det var betydligt mer orginaltitlar också.
"Randomization is too important to be left to chance"

sfclinken

Hmm, jag kollade på olika paket. Struntsamma. Jag köpte min PS3 för 9 000 spänn så jag är ju lurad oavsett  :D
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

EvilSpook

Vågar vara så fräck så jag utgår från behovet...

VIll du (ni) spela:
  Halo - Xbox 360
  GT/GTA eller Metal Gear Solid - PS3. (Eller om du är för snål för att köpa en BlueRay spelare).
  Allt annat - Wii

//EvilSpook

tinG

Är detta svaret på fråna ps3 vs wii?

http://www.youtube.com/watch?v=3S8bngWtLDY
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

sfclinken

Citat från: "tinG"Är detta svaret på fråna ps3 vs wii?

http://www.youtube.com/watch?v=3S8bngWtLDY

Så skulle jag säga ja.

Spelkonsol: Wii

Alltkonsol: PS3
GMY Peter

pelle

Scipio

Sådär nu har vi köpt en Xbox 360 Premium HDMI med GH2,GH3, Bioshock och Assassins Creed till oss själva i hjulklapp.   :)

BigPapaBear

Citat från: "Scipio"Sådär nu har vi köpt en Xbox 360 Premium HDMI med GH2,GH3, Bioshock och Assassins Creed till oss själva i hjulklapp.   :)

GBII?  :?

:D
En mycket bitter liten man.

Scipio

Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "Scipio"Sådär nu har vi köpt en Xbox 360 Premium HDMI med GH2,GH3, Bioshock och Assassins Creed till oss själva i hjulklapp.   :)

GBII?  :?

:D
Hmm, var det inte nån som just sa att OCS dyker upp som svar på alla trådar här på forumet...   :D

GH = Guitar Hero

silversixx

Grattis Roger!
Rekomenderar även det fruktansvärt snygga (och bra) spelet Gears of War.

Andreas Johnson

Halo 3 måste man väl också ha eller?
Solitär: Julian: Triumph before the storm, Last hundred yards

Med PO: Kiev to Rostov

Stardust

Om man ska snacka krigsspel så är nog Wii den enda konsollen där det finns en chans att det kommer turnbaserade strategispel.

tinG

Tack för tips och rådgivning. Nu julen är räddad!
 :)  
Det blev ett Wii-packet med 2 extra spel! Dessutom en extra handkontroll/nunchuck.

Nu måste jag skaffa några spännande vuxenleksaker till den också!
 :up:
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Scipio

Citat från: "tinG"Tack för tips och rådgivning. Nu julen är räddad!
Kul att ni vart nöjda.
Själva så köpte vi en XBox360 åt oss själva, men igår så fick vi även en Wii i hjulklapp också. Så om det blir online-tävlande så hör av er.  :)