Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

'CSW Social Networking'

Startat av tinG, 3 mars 2008 kl. 22:01:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

pelle

För att det gör det lite jobbigare för folk att migrera från det gamla, så många kanske inte orkar bry sig?

Dessutom verkar inte kontot kopplas till det gamla på något sätt, så det kommer aldrig kunna finnas fräcka funktioner som länkar ihop saker någon har skrivit på ena stället med det andra, eller automatiskt migrerar över folks blog-postningar till nya blog-systemet.

Anledningen verkar dock vara att det nya forumet drivs på någon extern server av något företag som just driver sådana forum. Om jag fattade rätt. Då förstår jag om det var lite knepigt att få allt att synkas snyggt.

Får man vara med i krigsspelse-gruppen förresten?

tinG

Old Grumpy Men?!

Ont om positiva vibbar på krigsspel.se?  
:P
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Vvornth

Nu har jag signat upp. Ser helt klart mycket användarvänligare ut än CSW-talk.

Men vilken shock jag fick. Kristian ser då verkligen gammal ut för sina 17 år.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

A F

Citat från: "tinG"Ont om positiva vibbar på krigsspel.se?  

Nej, snarare bara att jag försöker förstå om det är något jag missar genom att inte gå med i en community till.

tinG

Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "tinG"Ont om positiva vibbar på krigsspel.se?  

Nej, snarare bara att jag försöker förstå om det är något jag missar genom att inte gå med i en community till.
Det är klart att du missar något, frågan är bara vad och det är det alldeled för tidigt för att uttala sig om.

Själv blev dödenstrött på Facebook efter 3 veckor. nu testar jag detta CSW-goes-facebook försöket med ett öppet sinne.
Men, men.... jag är ju bara 26 år ung med hela livet framför mig...  :D
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

A F

Citat från: "tinG"Själv blev dödenstrött på Facebook efter 3 veckor.

Själv har lite missat poängen med en plats där man bjuder in gamla kompisar att bli en kompisar. Men jag går inte på klassåterföreningar heller.