Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

'CSW Social Networking'

Startat av tinG, 3 mars 2008 kl. 22:01:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

tinG

Hej på er!

John Kranz, CSW's skapare introducerar nu 'The official social networking platform of ConsimWorld'. Jag tog mig friheten att skapa en kriggspel.se-grupp. Startade diskussionerna med en kort 'tribute' till våra krigsspel.se skapare, Henrik och Tobias.
 :)

@ Holmgren/Eliasson: ok?

mvh,
Jonas
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

A F

Citat från: "tinG"'The official social networking platform of ConsimWorld'

:?

tinG

Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "tinG"'The official social networking platform of ConsimWorld'

:?
Fegis!  :lol:
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

A F

Efterssom sidan är nere så fattar jag noll.

BigPapaBear

Citat från: "Anders Fager"Efterssom sidan är nere så fattar jag noll.

Tänk dig att krigsspel.se är ett land, låt oss kalla det "Sverige". När du då är ute och surfar i främmande länder kan det vara trevligt att titta in på den svenska ambassaden.

Eller nåt.  :D
En mycket bitter liten man.

Holmgren

Citat från: "tinG"@ Holmgren/Eliasson: ok?
Absolut! Kör så det ryker!  :up:
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

Vvornth

Hmmm.. Kan ej logga in. Är det inte samma login som på CSW?
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

pelle

Enligt kommentarer på CSW någonstans är det inte samma login, utan man måste registrera sig igen... Jag har inte försökt.

ulve

Det stämmer.

A F

Kanske är en totalidiot, men jag förstår fortfarande inte vad man ska dit att göra. Förklara, nån snälla.

Doomfarer

Citat från: "Anders Fager"Kanske är en totalidiot, men jag förstår fortfarande inte vad man ska dit att göra. Förklara, nån snälla.

Samma anledning som att sitta på Facebook hela dagarna gissar jag?
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

A F

Citat från: "Doomfarer"Samma anledning som att sitta på Facebook hela dagarna gissar jag?

Facesitting är överskattat.  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

(Då fattar jag i alla fall att jag inte fattar.)

pelle

Ett kort ögonblick trodde jag att de hade satt upp något med riktigt forum osv, och tänkte börja fasa över folk från gamla talk.consimworld.com... Men det nya verkar ju ganska likt, även om det ser lite modernare ut på ytan. Det  verkar skapas Groups för ungefär det som redan har grupper på talk.consimworld.com, så nu får man dubbelt så många ställen att hålla koll på.  :shock: Hoppas social eller talk försvinner snabbt.

EDIT: Aha, det blir faktiskt trådade diskutioner i social. Det verkar ju kunna bli mycket bättre än gamla talk. Hoppas de lyckas lura över alla från det gamla då. Synd att folk måste registrera om sig.

pelle

Kan man gå med i en grupp förresten, eller ska man hålla koll genom att kolla på RSS-feeds för de grupper man är intresserad av?

Andreas Lundin

Varför är det synd att man måste registrera sig?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East