Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_silversixx

Krigsspel Galore Zwei

Startat av silversixx, 5 maj 2008 kl. 17:47:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

BernadotteOnline

#30
Citat från: "silversixx"Jag ska slita stjärten av mig nu i veckan för det här så att det faktiskt genomförs helt enkelt.

Om oktober-helgen fortfarande är målet, kan jag tyvärr inte delta.

tinG

#31
Citat från: "BernadotteOnline"
Citat från: "silversixx"Jag ska slita stjärten av mig nu i veckan för det här så att det faktiskt genomförs helt enkelt.

Om oktober-helgen fortfarande är målet, kan jag tyvärr inte delta.

Inte heller jag... jobbar
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

silversixx

#32
Kan skjuta upp det lite efter BSK.
Men det är en ganska kass sak tror jag. Det lär trotsallt vara både December och jättekallt.
Eller vad säger ni andra? (Jag räknar ju alltid kallt med att Jacob, Björn och Morgan kan jämt).

tinG

#33
Citat från: "silversixx"Kan skjuta upp det lite efter BSK.
Men det är en ganska kass sak tror jag. Det lär trotsallt vara både December och jättekallt.
Eller vad säger ni andra? (Jag räknar ju alltid kallt med att Jacob, Björn och Morgan kan jämt).

Jag säger: Februari´09
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Vvornth

#34
Då min livssituation har ändrats till det långt mer ambitiösare det senaste året så är nog "alltid kan" att ta i för min tid. Men med ett par månaders varsel så bör det ordna sig.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance