Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Battleground: Fantasy Warfare

Startat av BigPapaBear, 8 december 2007 kl. 00:57:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

Citat från: "Scipio"I Östersund har ni ju Styx, dom har tydligen mycket bra priser och kan ta hem mycket:
http://www.styxostersund.se/

För övrigt ett mycket bra band, så länge Dennis DeYoung är med.  :up:
En mycket bitter liten man.

Scipio

Citat från: "BigPapaBear"För övrigt ett mycket bra band, så länge Dennis DeYoung är med.  :up:
Det är gött med folk som inte har några problem med att avslöja sin ålder...  :P
"Randomization is too important to be left to chance"

BigPapaBear

Citat från: "Scipio"Det är gött med folk som inte har några problem med att avslöja sin ålder...  :P

:lol:  Om det ändå vore så väl. Jag var sex månader gammal när de släppte sin femte skiva...

silversixx

Tror Roger avslöjade sin ålder ganska så kraftigt själv ;)

Stardust

Styx i all ära men jag har än inte haft något med dom att göra, 40k och star trek konversationerna har gjort att jag har hållit mig därifrån hittills men någon gång ska jag väl lyckas släpa mig dit, då jag bor 300m från deras lokal  :D

Scipio

Citat från: "silversixx"Tror Roger avslöjade sin ålder ganska så kraftigt själv ;)
Doh!

Scipio

Citat från: "Stardust"Styx i all ära men jag har än inte haft något med dom att göra, 40k och star trek konversationerna har gjort att jag har hållit mig därifrån hittills men någon gång ska jag väl lyckas släpa mig dit, då jag bor 300m från deras lokal  :D
Jaså, jag har förstått det som dom har en hel del brädspelsaktiviteter där?

BigPapaBear

[Utgår ifrån att ni fortfarande pratar om bandet] Come sail away, come sail away. Come sail away with me  8)  :D

Yokiboy

Citat från: "Stardust"Vart köpte du det?

Jag köpte det från ThoughtHammer.com i staterna, men jag har släkt där och är där, alternativt får besök därifrån, rätt ofta.