Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

magweb

Startat av pelle, 25 juni 2008 kl. 12:31:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

pelle

Är det någon annan här som prenumererar på www.magweb.com? Är det någon annan som inte heller har kommit åt sidan den här veckan? Jag var inne senast för ett par veckor sedan, så jag vet inte när det slutade att fungera riktigt, men i alla fall sedan i måndags kommer jag inte ens åt förstasidan. Har någon hört något? De har väl inte lagt ned?  :shock:

Andreas Lundin

vad är magweb? Låter som någon sorts Star Wars-varelse.

" - Nej, vi har inte sådana droider här, men hör med Magweb i slumdistriktet på Tatoine, han har allt."
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

pelle

CiteraOver 50,000 articles from 154+ magazines are waiting for you inside MagWeb.com and the number grows daily--covering military history from the Stone Age to the Space Age and all that relates to war, warfare, war toys, and other creative products.

BigPapaBear

Sajten verkar fungera nu. Verkar helt klart intressant.
En mycket bitter liten man.

pelle

Fortfarande trasigt för mig.  :(

Helt okej sajt. Lite för mycket fokus på figurspel när det gäller speltidningarna tyvärr. Jag som gillar gamla speltidningar tycker dock jag får valuta för pengarna, till exempel jämfört med att köpa gamla speltidningar (vilket jag iofs ändå gör...).

Bra ställe att mobilsurfa till från tåg/buss när man har tråkigt och ingen bok att läsa också, för oss som inte är Björn. Jag gillar att allt är vanlig enkel HTML utan krångel och att de inte har något emot att man sparar lokala kopior av artiklarna.

BigPapaBear

Citat från: "pelle"Bra ställe att mobilsurfa till från tåg/buss när man har tråkigt och ingen bok att läsa också, för oss som inte är Björn.

:oops:
En mycket bitter liten man.

Rydfalk

Citat från: "pelle"Fortfarande trasigt för mig.  :(

Funkar även för mig! Beror säkert på att du kör nån sån där obskyr webbläsare som ingen bryr sig om att stödja   :wink:  

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"