Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_BigPapaBear

Tjuvstart på FF?

Startat av BigPapaBear, 25 augusti 2008 kl. 15:31:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

Den officiella starttiden är ju 19.00 på fredagen, men konventskåt som man är undrar jag om det kommer att finnas möjlighet att tjuvstarta om man skulle "råka" komma lite tidigare?

Om ni vill kan ni svara nej här i tråden och sedan PM:a mig ett hemligt JA!  :lol:
En mycket bitter liten man.

A F

#1
Kommer att vara där vid fem och börja säta upp italienska KA-pjäser. Se till att få dit dit håriga ända du med. Sprit och grill hos mig sen vid 2130.