Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

CSW-statistik

Startat av tinG, 20 augusti 2008 kl. 00:17:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Elias Nordling

Tycker som sagt det här är ungefär lika illa, med undantag för att det är lättare att bara läsa nya meddelanden på C-world. Här måste jag gissa om det var sid 5 eller 6 jag var på senast och sedan hitta den första pyttelilla ikonen som är svagt svagt bruntonad istället för vit, och gissar jag fel på sid 5 eller sid 6 är det kört, för då är alla vita.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Scipio

Citat från: "Elias Nordling"Här måste jag gissa om det var sid 5 eller 6 jag var på senast och sedan hitta den första pyttelilla ikonen som är svagt svagt bruntonad istället för vit, och gissar jag fel på sid 5 eller sid 6 är det kört, för då är alla vita.
Eller så klickar du på den lilla rutan med en pil bredvid som indikerar att det kommit en ny post i ämnet och så hoppar den automagiskt till rätt sida och rätt post.
"Randomization is too important to be left to chance"

Elias Nordling

CiteraEller så klickar du på den lilla rutan med en pil bredvid som indikerar att det kommit en ny post i ämnet och så hoppar den automagiskt till rätt sida och rätt post.

Varför berättar ni bara en sån här liten detalj i taget för mig?

Hursomhelst, kan någon förklara den principiellt TEKNISKA skillnad som gör att denna forums motor skulle vara överlägsen C-worlds?

Alltså inte den ORGANISATORISKA, som innebär att C-world har ett enormt informationsflöde i ett fåtal ämnen och att man bara kan öppna ett ämne per spel, vilket inte är en begränsning i forumets motor.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Scipio

Citat från: "Elias Nordling"
CiteraEller så klickar du på den lilla rutan med en pil bredvid som indikerar att det kommit en ny post i ämnet och så hoppar den automagiskt till rätt sida och rätt post.

Varför berättar ni bara en sån här liten detalj i taget för mig?
Förlåt jag kanske inte borde ha sagt något...

Eller om du har ett specifikt problem så hojta ut en fråga så kanske nån kan ha ett hjälpsamt förslag.
"Randomization is too important to be left to chance"

BigPapaBear

Citat från: "Elias Nordling"Varför berättar ni bara en sån här liten detalj i taget för mig?

Livet är fullt av överaskningar.  :up:
En mycket bitter liten man.