Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Brain

BSK 26 - Borås SpelKonvent 2008

Startat av Brain, 8 september 2008 kl. 19:12:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Brain

Vagnarna rullar och tiden går.
Snart dags för ett BSK igen och självfallet finns det ett Krigsspelsrum!

Intresserade att vara där och spela? Diskutera här så kollar vi upp hur mycket yta vi kan ge...
Tomas Davidsson
Borås

tomas.davidsson@armagedon.se

Andreas Lundin

#1
När var hur?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Brain

#2
31/10-2/11
Plats: Högskolan i Borås

Den just nu lite torftiga hemsidan: bsk.sverok.net

Håller på och uppdaterar databasen med arrangemang så snart kan man anmäla sig också  :)
Tomas Davidsson
Borås

tomas.davidsson@armagedon.se

Tommy Röhs

#3
Kommer det att vara några special priser på hotellrum i år?

Brain

#4
Citat från: "Tommy Röhs"Kommer det att vara några special priser på hotellrum i år?

Vi håller på och kollar på det.

Vad jag hörde senast var att hotellet vägg i vägg var uppbokat av någon konferans men vi tittar på hotellet 70m nedåt gatan.
Tomas Davidsson
Borås

tomas.davidsson@armagedon.se

BigPapaBear

#5
Citat från: "Brain"uppbokat av någon konferans

En annan term för "satanistisk sexorgie".  :up:
En mycket bitter liten man.

Brain

#6
Föranmälan till BSK är nu uppe:

bsk.sverok.net

Mer frågor kan postas här eller mailas till mig
Tomas Davidsson
Borås

tomas.davidsson@armagedon.se

Maglica

#7
Är något spelande planerat? Läskigt tyst med bara två veckor kvar.  :(
Robert Maglica

Brain

#8
Citat från: "Maglica"Är något spelande planerat? Läskigt tyst med bara två veckor kvar.  :(

Verkar inte vara så många krigsspelare som kommer  :(

Vi som har ordnat bättre yta...
Tomas Davidsson
Borås

tomas.davidsson@armagedon.se

Klas Malmström

#9
Citat från: "Brain"
Citat från: "Maglica"Är något spelande planerat? Läskigt tyst med bara två veckor kvar.  :(

Verkar inte vara så många krigsspelare som kommer  :(
Jag räknar med att dyka upp.
Klas Malmström
Linköping

Scipio

#10
Jag kommer.
"Randomization is too important to be left to chance"

Vvornth

#11
Tittar förbi om jag lyckas förhandla skjuts med någon bilburen Ylvait.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

tinG

#12
Citat från: "Vvornth"Tittar förbi om jag lyckas förhandla skjuts med någon bilburen Ylvait.

Vore kul... jag skall se. Eller nää... Jobbar nog helgen!  :down:  :(  SKit
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Maglica

#13
Citat från: "Scipio"Jag kommer.

Roger,
jag är fortfarande intresserad att testa något lite mindre ur EFS. Är du intresserad?

/Robert
Robert Maglica

Scipio

#14
Citat från: "Maglica"
Citat från: "Scipio"Jag kommer.

Roger,
jag är fortfarande intresserad att testa något lite mindre ur EFS. Är du intresserad?

/Robert

Robert,

Absolut. Ska bara fräsha upp reglerna till på fredag. :)
Synd att man inte hunnit få Kiev to Rostov än.
Men jag plockar med AGS och AGN.
"Randomization is too important to be left to chance"