Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Mattias Rönnblom

Friendly Fire-logi

Startat av Mattias Rönnblom, 4 maj 2009 kl. 21:55:39

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Skulle du kunna tänka dig att bo på vandrarhem på Friendly Fire?

Ja.
1 (14.3%)
Kanske det...
1 (14.3%)
Nej.
5 (71.4%)

Antal personer som röstat: 7

Omröstningen har avslutats: 4 maj 2009 kl. 21:55:39

Mattias Rönnblom

Som ett komplement till att erbjuda sovplatser på golvet i spellokalerna så funderar vi att ordna så att vi kan erbjuda enkelrum eller del i dubbelrum på ett vandrarhem. Priset kommer vara 330 SEK/natt för del i dubbelrum, och 510 SEK/natt för ett enkelrum. Rummen har egen toalett och dusch, och man har även tillgång till ett kök. Vandrarhemmet ligger några hundra meter från spellokalerna.

Är det här något som någon av er skulle vara intresserad av?