Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Grattis umeå

Startat av jerry, 17 juli 2009 kl. 11:33:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

jerry

Blir helt paralyserad ,verkar finnas två seriösa krigsspelsbutiker i landet o BÄGGE LIGGER I UMEÅ  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  med seriösa menar jag att de verkar ha både lager o en hel del utöver GMT-prylar
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

B_J_S

vilka är det då?

En vars sökmotor har brännt ena bussningslagret.  :D
//Jonas

jerry

:oops:  :oops:
"Collectors point" samt "World of boardgames"
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

minke

Collectors point verkar inte ta in så mycket intressant längre dock. De har några urgamla lådor TCS/SCS och hade även ett bra utbud av ASL tidigare men det senaste året har det bara sinat i hyllorna.

jerry

Citat från: "minke"Collectors point verkar inte ta in så mycket intressant längre dock. De har några urgamla lådor TCS/SCS och hade även ett bra utbud av ASL tidigare men det senaste året har det bara sinat i hyllorna.

Tack för infon (avundsjukan minskade lite åtminstone :) ), man är ju inte direkt förvånad , "tyvärr" så är det ju  enkelt att beställa via nätet ,så butikerna måste ha det tufft , men efter mina senaste inköp så kollar jag noga igenom svenska butiker för frakt o tull kan bli en kalldusch onekligen.

/jerry

minke

Jag vet inte hur Collectors Point ser på saken men åtminstone på World of Boardgames kan man ju be dem kolla om de kan ta hem grejer som inte finns på lager. På så vis kan man ju ofta komma runt tullen om man har tålamod att vänta på en något längre leveranstid jämfört med att beställa direkt från leverantören.

ulve

plus att de är trevliga och att man får spela i butiken och att de har spel för utlåning. bara att flytta hit :)