Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Behöver råd om ett inköp

Startat av Andreas Lundin, 15 mars 2009 kl. 19:41:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Snowfox

Citat från: "Elias Nordling"
CiteraVad ska man ha gps till, taxichafförerna bruker ju hitta fram till adressen.

Tycker det blir allt vanligare med gps-hospitaliserade taxichaffisar.

- Nej, du ska ta till höger här sade jag.

- Men GPS:en säger att jag ska köra rakt fram!

Det är för att du får ta en av de chafförer som blir över när vi storkonsumenter har tagit vår beskärda del....eller så är jag lyckligt lottad varje gång jag ringer efter en.  :lol:

Fast det finns en del bondfångare som har rätt intressanta tricks för sig.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Elias Nordling

>Tycker att det verkar dyrt med kartmaterialet till mobilerna oavsett leverantör/märke eller oavsett hur kartan hamnar i mobilen.

Samsung har ett par modeller där man inte behöver betala extra för kartorna, men i princip har du rätt. Klarar du dig med textnavigering utan röstnavigering är Nokias GPS-program gratis.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Elias Nordling

CiteraHar du några bra rabatt erbjudande som du kan ge oss?

Sent omsider: Här har vi det senaste prenerbjudandet.

http://www.mobil.se/bestallmobil.asp
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Andreas Lundin

Nu har det blivit en Nokia E71 till jobbet (fanns inte så mycket att välja på i den prisklassen för oss statligt anställda).

Går det att synkronisera min google-kalender med telefonens kalender på något enkelt vis?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

sfclinken

Jag kör själv E71 och är riktigt nöjd. Google Kalendern går att synca men jag vet inte om du kan synca både Outlook OCH Google? Tror bara den köper en kalender fast jag har ju inte testat.
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Andreas Lundin

Hur gör man då?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Organ

Jag tycker du ska hoppa gps överhuvudtaget. Det är bara morsgrisar och flickscouter som inte klarar sig med en utriven kartdel från gula sidorna.  :P
"Here's somewhere I don't believe in shouted the kid and hometown c-c-crumbled to the ground."

Andreas Lundin

...fast nu undrade jag över google-kalendern...