Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 14 Gäster tittar på detta ämne.

Delirium

Hoppas någon av er ändå tar med ett ex av Jaws of Victory för en liten unboxing live!
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Granlid

Citat från: tinG skrivet 18 februari 2020 kl. 17:25:02
Citat från: aegneus skrivet 17 februari 2020 kl. 18:29:26
Där har ni ert sidegame under GOSS  :P

I GOSS finns ingen vilotid  :D

Ajdå, kommer att nå Fatigue-2 redan på lördag kväll då...
Friendly fire isn't.

Klas Malmström

Senaste batch:en med ASL produkter från MMP....lyckade även slå bra på Tullmongo Detection Table.
Klas Malmström
Linköping

Wes

Citat från: Klas Malmström skrivet  4 mars 2020 kl. 18:38:31
Senaste batch:en med ASL produkter från MMP....lyckade även slå bra på Tullmongo Detection Table.

Det verkar gå bra för MMP/ASL för tillfället.

Wes

Köpte Stalingrad 42, The Road to Cheren, The Siege of Orgun, Poland Defiant och Thunder in the Ozarks för någon vecka sedan.

I förrgår beställde jag Fields of Fire vol. 2 från webhallen och fick det hemlevererat redan igår  :o

Jag har redan hunnit prova The Road to Cheren, The Siege of Orgun och Thunder in the Ozarks solo.

Delirium

Det är bra, vi ska ju stödja handeln i dessa kristider.  :P

Andreas Lundin

CiteraSenaste batch:en med ASL produkter från MMP....lyckade även slå bra på Tullmongo Detection Table.
Får inte du dessa grejer i provision?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Klas Malmström

Citat från: Andreas Lundin skrivet  4 april 2020 kl. 22:29:57
CiteraSenaste batch:en med ASL produkter från MMP....lyckade även slå bra på Tullmongo Detection Table.
Får inte du dessa grejer i provision?
Förvisso - men ibland "interceptas" dom av PostNord med att dom vill veta vad det är för något - har skett två ggr. Iofs kom även dom paketen utan tull+moms på senare.
Klas Malmström
Linköping

Delirium

Angett värde eller pris på det skickade har väl aldrig verkat spelat någon roll för interceptionrisk?

Klas Malmström

Citat från: Delirium skrivet  5 april 2020 kl. 12:46:06Angett värde eller pris på det skickade har väl aldrig verkat spelat någon roll för interceptionrisk?
Kanske inte - men ibland känns det som det.  :D

Dom två paketen som PostNord "fångade" upp stod det "Games + magazine" på och value "$0.01". Jag skickade mail om vad det var - givetvis angav jag ett mycket lägre pris än vad det var och skrev att det var "brädspel, typ monopol".  :)  Efter ett par dagar så fick jag avi:n att hämta det på OK. Jag hade faktiskt berett mig på att åka på tull+moms här.

Nästa paketet jag fick stod det i princip samma sak. Där fick jag endast en avi att hämta det på OK - där behövde PostNord ingen ytterligare förklaring.

Det senast samma sak - förutom att det ny stod "$200.00". Endast avi.

Så sannerligen ett lotteri verkar det vara.
Klas Malmström
Linköping

Wes

Dien Biên Phu
2nd edition

B_J_S

Fick äntligen tag i Wilderness war.
Infidel och Iron & Oak kom tydligen också med. Vad synd...  :D
//Jonas

B_J_S

Sekigahara, A Distant Plain och Austerlitz landade på bordet hemma.
Känns lite som att man har ett beroende. Undrar bara vilket det är?
//Jonas

Mimer

Fick nyligen levererat Deadly Northern Lights.

Jisses vilka stora kartor. :)

Andreas Lundin

...och vilka små brickor/counters... mina ögon tåras av kisandet.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East