Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Luleå

Startat av ulve, 15 september 2009 kl. 19:56:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

ulve

Jobbar här nuförtiden. Finns det några krigsspelare här?

Ebbe lille

Tja, jag är väl novis inom området; ingen gammal räv som de som i gemen befolkar detta forum, men dock amatör i ordets rätta bemärkelse. Och visst finns jag i Luleå med omnejd.

BigPapaBear

Välkommen ombord, Ebbe. Krigsspelskärleken blomstrar i Luleå!
En mycket bitter liten man.

magnus lindström

Det är inte bara på isen vi hittar amatörer i Luleå alltså ;)

totte30

Alla gamla rävar har antigen slutat spela eller flyttat till Sthlm & återväxten verkar vara svag.

Så sent som för 1-2 år sedan kände jag en 5-6 st aktiva krigsspelare, men även dessa har flyttat eller slutat.

Thomas
Spelar:  Clash of Giants II

Ebbe lille

Citat från: "magnus lindström"Det är inte bara på isen vi hittar amatörer i Luleå alltså ;)

Jag är immun vad gäller hockey-pikningar, då jag är idrottslig analfabet. För min del är det egalt vem som slår omkring den lilla svarta pucken och på vilket sätt de utför själva... slåendet.

Andreas Lundin

Hm. Jag trodde han menade isen på Lule älv. Så intresserad av hockey var jag...  :roll:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BigPapaBear

Citat från: "totte30"Alla gamla rävar har antigen slutat spela eller flyttat till Sthlm & återväxten verkar vara svag.

Vi får starta något folkfostringsprojekt. Vi ärver inte krigsspelen av våra föräldrar vi lånar dem av... Ja, ni hajar.  :P

Scipio

Citat från: "totte30"Alla gamla rävar har antigen slutat spela...
Slutar dom så är dom inte några riktiga rävar. POSERS!   :down:
"Randomization is too important to be left to chance"

BigPapaBear

Citat från: "Scipio"Slutar dom så är dom inte några riktiga rävar. POSERS!   :down:

Roger goes Manowar!  :lol:

ulve

Citat från: "Ebbe lille"Tja, jag är väl novis inom området; ingen gammal räv som de som i gemen befolkar detta forum, men dock amatör i ordets rätta bemärkelse. Och visst finns jag i Luleå med omnejd.
Ja jag bor ju i Luleå på halvtid nu för tiden så om du vill hooka up och spela nå krig så är det bara att säga till.

Ebbe lille

Hemskt gärna! Skall vi ta vidare kommunikation via PM eller hur vill du sköta det? Var bor du förresten resten av tiden?

ulve

ume skellefteå luleå mest.

ulve

maila mig vettja. skippa det här med PM, det skulle jag aldrig komma ihåg. mailto:johansson.olov@gmail.com">johansson.olov@gmail.com

Ebbe lille

Will do!