Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Göran Grejider Kan Rekomendera...

Startat av A F, 17 november 2009 kl. 15:51:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

A F

"Tentakelsexsplatter i världsklass" säger Dalademokratenschefedaktör. Ute nu. Finns i väsorterade bokhandlar. Finns den inte så antyd att ni känner en major som kan tänkas ha en egen Centurionstridsvagn hemma.

Snowfox

Bläckfiskar och zombies...?
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

A F

Citat från: "Snowfox"Bläckfiskar och zombies...?

Inte just några zombies, men...

Andreas Lundin

...jag anar att det inte heller är en bläckfisks tentakler heller (må han och hans tentakler fortsätta drömma i eoner...)
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Vvornth

Citat från: "Anders Fager""Tentakelsexsplatter i världsklass" säger Dalademokratenschefedaktör. Ute nu. Finns i väsorterade bokhandlar. Finns den inte så antyd att ni känner en major som kan tänkas ha en egen Centurionstridsvagn hemma.

Det är väl inte helt osant. Strv102r lär väl ha någon S hemma i garaget.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

EvilSpook

Citat från: "Vvornth"Det är väl inte helt osant. Strv102r lär väl ha någon S hemma i garaget.
När vi skulle hälsa på hos Mikugames tvingade han SL busschaffören att genomföra en TOLO...  8)

//EvilSpook

Tordan

TOLO? Vad laddar man en SL-buss med, eller var det ammo till passagerarna? ;)
/Tord Hoppe

Snowfox

Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "Snowfox"Bläckfiskar och zombies...?

Inte just några zombies, men...

I sådana fall är den människoliknande varelsen på bilden väldigt sjuk. :oops:
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.