Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Alla "General Magazines" på en DVD

Startat av Miku, 12 januari 2010 kl. 19:49:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

silversixx

Citat från: "Snowfox"Bah, jag registrerade mig på EBay bara för detta och av någon anledning vill websidan har mina kreditkortsdetaljer när jag vill logga in på Ebay. Är det normalt och vad är det för dumhuvud som vill man ska sitta med kortet framme bara för att kunna logga in?

Ibland önskar jag att jag försökte sätta mig in i hur man fildelade när det var 2008.  :lol:
Det ska du inte behöva föra in. Om du nu inte herrsurfar... Då måste du uppge kontokortsnummmer för att verifiera att du är antik/40+ ;)

Snowfox

Citat från: "silversixx"
Citat från: "Snowfox"Bah, jag registrerade mig på EBay bara för detta och av någon anledning vill websidan har mina kreditkortsdetaljer när jag vill logga in på Ebay. Är det normalt och vad är det för dumhuvud som vill man ska sitta med kortet framme bara för att kunna logga in?

Ibland önskar jag att jag försökte sätta mig in i hur man fildelade när det var 2008.  :lol:
Det ska du inte behöva föra in. Om du nu inte herrsurfar... Då måste du uppge kontokortsnummmer för att verifiera att du är antik/40+ ;)

Bah, pojkvasker, du är säkert inte torr bakom öronen. Nu var det Ebaysidan som började tjafsa om kontokort och inga andra länkar knappar att välja på.  :(

Jag vill ha skivan och en full färgpatron i laserskrivaren.  8)
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Holmgren

Legalt eller inte, shopping är det i alla fall...

Tråd flyttad.
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

pelle

Jag brukar köpa The General (och andra tidningar) från Noble Knight eller ibland från ebay. Brukar inte vara så svårt att hitta om det är någon speciell artikel eller spel man letar efter. Det brukar finnas artikelindex på Web Grognards.

Men det är klart en cd vore rätt skoj... Brukar ha svårt att inte tanka hem när jag hittar samlingar med inskannade tidningar/böcker (lagligt eller inte). Man vet ju aldrig när man kan vilja kolla upp något. Sedan orkar jag såklart aldrig sitta och bläddra på skärmen ändå.

Miku

www.secondchancegames.com har också lite tidningar (bl.a. General).