Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Kampen om Norge

Startat av Elias Nordling, 11 december 2013 kl. 21:06:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Elias Nordling

Jag fick en fråga om jag kunde recensera Kampen om Norge till nummer 10 av Battles Magazine. Inte om du inte vill att det ska bli ytterligare ett år försenat var mitt svar, men jag lovade att kolla om det finns någon här på forumet som är intresserad av att recensera. Förutom ära och groupies får man betalt i andel av vinsten för tidningen (vilket brukar bli mer än man kan tro) och gratis-ex av tidningen. Har du inte Kampen om Norge ordnar Olivier det åt dig.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Andreas Lundin

Är inte Roger ett fan-boy?

Själv är jag ingen hejare på att skriva engelsk text. Än mindre recensioner. Visserligen har jag producerat mycket medioker vetenskaplig text på det språket, men det var enorma födslovåndor inblandade.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

Scipio

Citat från: "Andreas Lundin"Är inte Roger ett fan-boy?
Jo lite fanboy är jag nog. Hade förväntat mig ett mediokert A&A-spel men det är istället vad A&A borde ha varit med en hel del osäkerhetsmoment och ett brilliant "timing"-mekanik och stridssystem. Definivt något att prova på för dom som vill ha bra snabbspelade spel med figurer.
"Randomization is too important to be left to chance"

Elias Nordling

Och är du sugen på att skriva recension på engelska?
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"