Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

[Köpes] The Hunters: German U-Boats at War, 1939-43

Startat av SebastianKalucza, 18 februari 2014 kl. 11:24:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

SebastianKalucza

Hej,

är på jakt efter ett exemplar av The Hunters.
Så om någon har tröttnat och redan spelat sönder det tar jag gärna över det.  :up:

cthulhu4prez

Om du inte måste ha det precis just nu så vill jag minnas att GMT ska trycka ut reprinten i maj/juni. P500 är redan uppe i över 400. Iofs så vill jag ha det precis nu också så jag förstår dig  :)

SebastianKalucza

Citat från: "cthulhu4prez"Om du inte måste ha det precis just nu så vill jag minnas att GMT ska trycka ut reprinten i maj/juni. P500 är redan uppe i över 400. Iofs så vill jag ha det precis nu också så jag förstår dig  :)

Har dom sagt att dom ska reprinta den så snabbt? Tänkte också först vänta till det, men i deras senaste update fanns spelet inte med i listan för spel som släpps i år alls. Vet du något inte jag vet?  :)

cthulhu4prez

http://www.boardgamegeek.com/thread/1122882/time-is-up

Fjärde svaret är från designern. Maj/juni har det pratats om för ett bra tag sedan, typ när man upptäckte att spelet började ta slut och inte nådde fram i några mängder till europeiska butiker. La det på minnet p.g.a. att jag åker på semester till spanien två veckor i slutet av april och vill ha med mig spelet dit  :wink: