Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Motspelare i Värnamo med omnejd?

Startat av Kristian, 7 november 2005 kl. 21:59:51

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 Gäster tittar på detta ämne.

Kristian

Jag har nyligen flyttat till värnamo och letar efter krigsspelare som råkar befinna sig i denna del av landet.

Om det finns någon som  vill dra igång nåt spel och bor i värnamo eller i närheten (har bil) så hör av er.
/Kristian

Holmgren

Trådens titel ändrad för ökad tydlighet.
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

Thure

Hej,
tyvärr inte Värnamo. Men man kanske ändå kan haka på den här tråden om att söka motspelare. Har kommit igång så smått med krigsspel efter många års uppehåll. Är därför intresserad av att spela lättare spel till en början, tex: war at sea, victory in the pacific, gettysburg 88´, Titan, storm over arnhem (saknar dock regelhäftet till detta).
Göteborg med omnejd.
Mvh Henrik

Jimmy

Hej Kristian

Bor i Växjö (och bodde faktikt innan i värnamo, trevlig stad, med en mängd bra konditorier, uselt uteliv dock), har svårt att själv resa särskilt mkt, men du är hjärtligt välkommen ner till Växjö (6-7 mil skulle jag gissa) för en speldag.

Har mycket av The Gamers, och skulle gärna spela SCS, NBS eller OCS. Har också ASL, samt en del äldre AH-spel såsom TP Stalingrad och BO Normandy som jag gärna "luftar". Spelar också Roads to Leningrad (som ju går att spela på en halv dag) från GMT.

Hälsningar

Jimmy Engen
Växjö

Kristian

Tjena Jimmy,

Kommer gärna förbi och spelar nåt kul. Har spelat OCS några gånger och det verkar va ett bra system, man hinner väl inte med ett spel på en kväll dock så det får bli flera spelkvälllar i så fall.  Jag har inte möjlighet att spela på helger men kan på vardagskvällar.

Maila till min email: mailto:kristian_liff@hotmail.com">kristian_liff@hotmail.com  med förslag på tider som passar dig.

Mvh
Kristian Liff