Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

[Säljes] Angola, Here I Stand, Fields of Fire

Startat av Jon, 13 april 2015 kl. 16:09:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Jon

Har insett att det kommer vara väldigt sällan som jag får ihop en spelgrupp till dessa multiplayerspel, så jag testar intresset här plus ett solitärt spel.

Angola - alla kort sleevade, ospelat. Brickorna klippta med oregon laminating hörnklippare. SÅLT
Here I Stand - senaste utgåvan. Sleevade kort. Ospelat. SÅLT
Fields of Fire - brickor klippta med hörnklippare. Erratabrickor från C3i medföljer. Spelat en eller två gånger när det kom ut men systemet (läs: regelboken) gjorde mig vansinnig så det har legat undangömt sen dess.  SÅLT

Upphämtning/avlämning i Göteborg (kan säkert fixa frakt till Friendly Fire LinCon genom någon göteborgare om jag nu inte själv åker). Annars postledes och då tillkommer frakt.

Ska gå igenom garaget senare och se vad mer som kan läggas upp till försäljning.

Delirium

Jag tror du menar Lincon eftersom det är i maj.

Vi behöver byta bil, är det något som kan hända i ditt garage?
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Jon

Självklart menar jag Lincon! Tack Björn.

Min motorpool är i spillror just nu, haveri. Behöver ni en större bil? Får jag ordning på allt och även ledigt så kommer jag köra bil upp på konventet med lediga platser.

Strv102r

Angola är intressant! Vet inte exakt när jag har vägarna förbi Göteborg, men händer titt som tätt. Och jag har inte bråttom.
Ola Palmquist. Spelar nu:  SPIs Operation Typhoon, därefter Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Jon

Jag har inte bråttom jag heller,vill du att jag ska tjingpaxa och lägga undan det åt dig?

Strv102r

Ja tack! Jag kan betala redan nu, men hämtar det vid tillfälle? Detaljer via PM?
Ola Palmquist. Spelar nu:  SPIs Operation Typhoon, därefter Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Jon

Andreas Lundin

Jon, jag tar FoF leverans till Lincon,?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Jon

Jon

Delirium

Citat från: Jon skrivet 13 april 2015 kl. 18:04:58
Självklart menar jag Lincon! Tack Björn.

Min motorpool är i spillror just nu, haveri. Behöver ni en större bil? Får jag ordning på allt och även ledigt så kommer jag köra bil upp på konventet med lediga platser.

Ursäkta sent svar men vore ju väldigt roligt om det funkar för dig också. Det finns en bil redan vad jag vet, men jag är osäker på hur många exakt som åker, en bil är aldrig fel.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Strv102r

Andreas Lundin

Toppen!

Skickas från min iPhone via Tapatalk
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East