Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Preorders

Startat av Scipio, 4 mars 2005 kl. 13:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Scipio

Citat från: "Andreas Lundin"Dessa spel finner jag inte hos GMT. De har meddelat mig att de tagit bort dessa spel från min "preorder-lista". Någon som vet mer om detta?
Yep, när del 5 i EFS-serien (EFS:KtR) är klar för utgivning så skall Vance fixa till AGC och Typhoon så att dom kan ges ut i en kombinerad "Deluxeutgåva" i stället.
"Randomization is too important to be left to chance"

Magnus2

Citat från: "Scipio"Litegrann har ändrat sig på preorderlistan, det är en hel del som har tillkommet och väldigt få från den förra listan som faktiskt har släppts sen dess (Wacht Am Rhien, War Between the States, ASL-regelboken, Quatre Bras 2ed).
Så jag räknar kallt med att det som bäst släpps ett eller ett halvt spel i månaden från den nya inköpslistan...

Uppdaterade listan:
...

Hade du inte bokat War in the Pacific?  :o
Det släpps väl snart.

Magnus

Scipio

Citat från: "Magnus2"Hade du inte bokat War in the Pacific?  :o
Det släpps väl snart.
Falköga där!   :D

Jo, jag hade den preordrad tidigare, men att köpa WitP osedd för 3000 kr (4000 kr om det fastnar i tullen) innan jag har sett hur pass bra dom lyckats med utgåvan och samt att dollarn har stuckit iväg gör att jag nog i stället avvaktar tills den har släppts och vet mer om lyckandegraden, trots att WaR2 och WbtS var mycket lyckade utgåvor från DG.

Om det ser bra ut så köper jag den via kontakt i U.S. i stället så jag är säker på att slippa tullen...
"Randomization is too important to be left to chance"

Doomfarer

Jag var speltestare för FAB och skulle INTE köpt spelet.

Jag döpte snabbt om spelet till Fiddly Action Battles vilket ger min syn på spelet.

Jag har lovat Rick Young som är en supertrevlig kille att inte tala illa om spelet, så citera mig helst inte.  :D
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on