Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

TORNIO '44 på SVT 2 ikväll kl. 17.45

Startat av Miku, 29 september 2015 kl. 12:29:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Miku

Hej,

Då var det dags! :ultra: :ultra:
Ett litet reportage om TORNIO '44-spelet visas ikväll på SVT 2's "Uutiset" kl. 17.45 (om nu inte något annat inträffar).

Reportaget kommer även att finnas på svtplay.se i 5 dagar.

M.v.h.
Miku (Mikugames)

Thomas Bergman

jerry

Tittat !!
Det som slår mig är att trots att dessa spel vi spelar funnits relativt länge så verkar det ändå vara så pass okänt , det är nog något vi kommer att få leva med.
Förmodar det är detta med att det är riktigt fult att sitta o ha kul om dessa eländiga krig.

Synd man inte blev frimärkssamlare  :|
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, tvåmanna Atlantic Wall i Ronneby tvåmanna WIF i skogen i en källare vid Bräkne hoby

Klas Malmström

Klas Malmström
Linköping

Andreas Lundin

Det där blev ju inte så pjåkigt.

Skickas från min iPhone via Tapatalk
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

Wade

Scipio

"Randomization is too important to be left to chance"

Miku

Jag tackar för det!

Det är bara roligt att få bidra med lite reklam om den här hobbyn som för övrigt väldigt få känner till.

/Miku

jerry

Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, tvåmanna Atlantic Wall i Ronneby tvåmanna WIF i skogen i en källare vid Bräkne hoby

magnus lindström

45-50år? nä nu! ;)

Mycket trevligt inslag  :up:

sfclinken

GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Folket

Såg reportaged live. Bra gjort. Kan tänka mig att någon som inte är insatt kan bli intresserad.