Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

Friendly Fire 2016 - 19, 20 och 21/8

Startat av Rydfalk, 28 maj 2016 kl. 19:42:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 5 Gäster tittar på detta ämne.

jerry

Citat från: tinG skrivet 11 augusti 2016 kl. 15:02:10
Kommer att stå över årets upplaga av FF till förmån för ett Linköpingsbesök på Flygvapnets 90-årsfirande på Malmen helgen efter.

Önskar alla god tur och glatt spelande!

Jisses varför var jag där i Juli !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry: :evil: :cry: :evil: :cry:
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

wingnut

Kan någon vänlig själ medföra ett ex av "Triumph & Tradegy" till FF, för mitt klämbehov är outhärdligt.
wingnut

BjornH

#62
Hur är det med ASL, är det någon som vill spela det? Jag har en del men om någon annan tar med så...  :P

@thermopylai
Gött, då är vi åtminstone 3 på Blitz. Någon fler? Ska vi köra igång direkt på fredagen?


Rydfalk

Mattias är ju minst sagt ASL-spelare och jag tror att även Klas Malmström kommer att vara på plats så det lär kunna bli ASL!
"Hoppas det regnar i sommar!"

Andreas Lundin

På ASL swedens forum verkar det som om det kommer ett gäng aslare.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Klas Malmström

Citat från: Rydfalk skrivet 13 augusti 2016 kl. 21:02:11
Mattias är ju minst sagt ASL-spelare och jag tror att även Klas Malmström kommer att vara på plats så det lär kunna bli ASL!
Jag kommer att vara där. Vi kanske även får se Dr. Maglica från Göteborg på plats.
Klas Malmström
Linköping

Hannes


Delirium

Mikael, hur är det med parkering runt lokalen? Lätt? Svårt? Dyrt?

Allmänt: jag är rätt så imponerad av Liberty or Death: The American Insurrection hittills "trots" att det är COIN och tar med det. Känns lite lättsammare än FitL måste jag säga. Tvåmannaversionen (eller rentav två mot två i lag) känns fullt spelbar den också.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Andreas Lundin

Jag är precis lika impad av Falling Sky. Men jag får vagga av och an på allmänningen med barnvagnen istället och läsa era rapporter. Utan bilder har det inte hänt. Tänk på det!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Klas Malmström

#69
Citat från: Delirium skrivet 15 augusti 2016 kl. 13:18:35
Mikael, hur är det med parkering runt lokalen? Lätt? Svårt? Dyrt?
Parkeringen vid Katedralskolan kostar enligt uppgift max. 65 SEK per dygn. Den ligger c:a 100 meter från lokalen.
Klas Malmström
Linköping

jerry

ca två hex i ASL med andra ord inom halverat räckhåll för en flamethrower...............
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

Rydfalk

Citat från: Klas Malmström skrivet 15 augusti 2016 kl. 17:29:28
Citat från: Delirium skrivet 15 augusti 2016 kl. 13:18:35
Mikael, hur är det med parkering runt lokalen? Lätt? Svårt? Dyrt?
Parkeringen vid Katedralskolan kostar enligt uppgift max. 65 SEK per dygn. Den ligger c:a 100 meter från lokalen.
:up:
"Hoppas det regnar i sommar!"

Delirium

Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

BjornH

"Wes" sa på ASL Sweden att han är med på Blitz! Så då är vi 4!

Delirium

Fem till och med: du, jag, Jocke, Magnus G och Wes. Perfekt.

Läs regler allihop!
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed