Mest intressanta slaget att göra spel om från Napoleontiden?

Startat av aegneus, 28 januari 2018 kl. 14:28:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

aegneus

Nu har jag precis sagt att jag skall köpa Björns Hexasim-Austerlitz, men en fråga till er som kan perioden; vilket slag blir mest intressant som spel? Själv tycker jag t.ex att Waterloo inte verkar så spännande trots sin berömmelse.

Micke G

Eylau eller Wagram! Dock har jag en liten förkärlek till Jena Kampanjen...

P-O Jönsson

Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards