Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Speltestare till GMTs FAB Crusader sökes!

Startat av Pratgranat, 27 maj 2018 kl. 12:15:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Pratgranat

Hej!

Jag är utvecklare till det kommande spelet FAB Crusader från GMT Games. Spelet är designat av en annan svensk, Michael Gustavsson, som tidigare gjort FAB Golan. Jag är så klart partisk, men efter ett dussin partier tycker jag att det blivit FAB-seriens absolut bästa spel.

Vi har precis fått en spillrans ny Vassal modul designad av Joel Toppen och söker nu speltestare. Det vi främst riktar in oss på är spelbalans och att alla regler är korrekt formulerade.  :up:

Vi välkomnar alla som vill vara med, men vi ser helst att du/ni kan spela åtminstone två partier. Ett annat krav är att du är beredd på att skriva ned dina synpunkter och frågor samt skicka dem till mig. Det spelar ingen roll om ni är gamla FAB-rävar eller helt färska, men tänk på att det egentligen inte är FAB-serien vi speltestar, utan just det här spelet i serien - Crusader.

Ifall du vill vara med, så hör av dig till mig genom PM med din mailadress, så skickar jag dig antingen Vassalmod och regler direkt, eller länkar till en Dropbox eller GDrive där du kan ladda ned dem.

Simma lugnt, allesammans!

/CJ