Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

GMTs vintererbjudande

Startat av Doomfarer, 22 november 2006 kl. 23:00:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Doomfarer

Har du testat Gustav Adolf än? Hur verkar det i så fall?
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Andreas Lundin

Nej jag har inte kommit igenom regelboken...  :oops:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

Mosse

Citat från: "Doomfarer"Om du inte har några GBoH titlar innan rekommenderar jag Deluxe Alexander.
Har Deluxe SPQR beställt via P500, där intresserar ämnet mera än Alexander. War Galley valde jag just för att jag inte har andra havskrigsspel. Till det här priset skadar det inte fullt så mycket ifall spelet inte är en fullsträff.

Citat från: "Andreas Lundin"Du kan nog spela ett scenaro på en kväll.
Detta är en av orsakerna till att jag lockas till just Men of Iron. Dessa är (tyvärr) så gott som de enda jag lyckas få på bordet face-2-face.

Citat från: "Andreas Lundin"Nä, jag hoppar nog över erbjudandet. Kanske beställer counter trays gratis (+frakt) istället...
Detta hade jag (egentligen) först också tänkt göra, tills de redan 9. november meddelade att de var slut i lagret...

Andreas Lundin

Citerameddelade att de var slut i lagret

...men de skulle väl fixa nya? Erbjudandet gäller väl ännu, bara det att man får vänta en tid på att få grejerna?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

Doomfarer

Citat från: "Andreas Lundin"
Citerameddelade att de var slut i lagret

...men de skulle väl fixa nya? Erbjudandet gäller väl ännu, bara det att man får vänta en tid på att få grejerna?

Japp, de skall få in nya i början av nästa år.
Paul H

Are you working dear
I lie and play on

Doomfarer

Citat från: "Mosse"
Citat från: "Doomfarer"Om du inte har några GBoH titlar innan rekommenderar jag Deluxe Alexander.
Har Deluxe SPQR beställt via P500, där intresserar ämnet mera än Alexander. War Galley valde jag just för att jag inte har andra havskrigsspel. Till det här priset skadar det inte fullt så mycket ifall spelet inte är en fullsträff.

Hade SPQR + alla moduler men sålde dem då jag ville ha Deluxe versionen. Trodde inte det skulle ta så här lång tid innan de trycktes...

Tycker själv att SPQR och Cataphract är de roligaste GBoH titlarna, men det är säkert för att de tidsperioderna intresserar mig mest. Alexander har en del roliga slag speciellt i modulerna och Tyrant modulen skall vara suverän med 10 mindre snabbspelade slag.

Jag är egentligen inte superintresserad av någon av spelen i vintererbjudandet, men med nuvarande $-nivå vore det nästan dumt att inte köpa två spel till halva priset.

Just nu lutar det åt Prussia's Glory 2 och Under the Lily Banners samt Tyrant modulen.
Paul H

Are you working dear
I lie and play on

Mosse

Detta må vara en korkad fråga - men jag tar risken...

Hur skall man gå till väga för att ta dessa två spel till 50% nedsatt pris?
Räcker det med att man fyller i sin customer # och skriver in i Comments att man gärna tar dem till halva priset, eller? Hittar inte detta erbjudande under Specials heller?

Andreas Lundin

Ja, jag har för mig att jag gjorde nåt liknande det du föreslår förra gången det begav sig. Jag skickade nog också ett mejl och förklarade, men de sade att jag inte behövde göra det. Men jag tycker det är säkrast att ta det säkra före det osäkra.

Man kan ju skicka in pappersversionen av beställningen istället (den som följer med i "Winter Flyer").

Doomfarer

Det räcker att du skriver i kommentar-rutan att du vill ha dem till halva priset då du uppfyller kraven i vintererbjudandet.

Det gjorde jag förra året och det funkade då.  :)
Paul H

Are you working dear
I lie and play on

Andreas Lundin

Med tanke på dollarpriset, så verkar inte $125 för A World at War inte så tokigt... Eller är jag bara dum i hela huvvet? :insecure:

A F

Citat från: "Andreas Lundin"Eller är jag bara dum i hela huvvet? :insecure:

Det beror på vad du annars skulle lägga 800:- på.

Doomfarer

Citat från: "Andreas Lundin"Med tanke på dollarpriset, så verkar inte $125 för A World at War inte så tokigt... Eller är jag bara dum i hela huvvet? :insecure:

Frågan är, kommer du någonsin spela det?

Detta iofs sant för många andra spel också, men de kostar oftast inte runt 900 kr.
Paul H

Are you working dear
I lie and play on

Andreas Lundin

CiteraFrågan är, kommer du någonsin spela det?

Jag är snart arbetslös.  :) Bara att leta upp en till likasinnad och i samma situation...  :P

Doomfarer

För de som bryr sig.

Det slutade med att jag beställde: The Burning Blue, Pax Romana och Tyrant modulen till GBoH Alexander.

Allt detta för $116 inklusive frakt = 785 kr. Inte illa...

BB verkar för coolt för att inte köpa och sedan är jag en sucker för allt som rör Rom så var tvungen att köpa PR också.

Julen kom tidigt i år.  :)
Paul H

Are you working dear
I lie and play on

tinG

- Under the Lily Banners
- Europe Engulfed
- Asia Engulfed (p500)
- Combat Commander: Mediterranean (p500)
- Elusive Victory (p500)
- Battle fo Galicia, 1914 (p500)
- RSS South Mountain (p500)

En riktigt God Jul önskas Jonas av tinG :

up:
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte