Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Slaget vid Lund

Startat av net, 22 december 2006 kl. 02:54:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Engelbrekt

#60
Som malmöbo som alltid svär över Lunds gyttja, kullerstenar och studenter på cyklar ser jag fram mot att sätta facklan till Lund i det slaget :)

Tyvärr verkar Landskrona vara off map. Stormningen av Malmö 25 och 26 juni 1677 kommer nog inte med i spelet men då hade jag kunnat få ut ilskan över min egen smutsiga stad, detta Sveriges Neapel...
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.