Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Startat av Andreas Lundin, 4 oktober 2007 kl. 14:12:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 Gäster tittar på detta ämne.

A F

Citat från: "Anders Fager"

(Åter till det vanliga programmet.)

BigPapaBear

Den här avatar-orgien är bland det roligaste jag varit med om!!!  :lol:  :lol:  :lol:
En mycket bitter liten man.

BigPapaBear

(Åter till det vanliga programmet.)

Är den där blicken ett hot eller ett löfte?  :D
En mycket bitter liten man.

Vvornth

Citat från: "Andreas Lundin"Kan i och för sig inte se framför mig att en Timbro-snubbe skulle ha den mentala smidighet som krävs för att vara poet... Jag ger mig.

De kanske har vettet att inte ge sig in på poeis? Jag menar, har du hört GGs sådan? det finsn på youtube.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

Holmgren

Den här bisarra diskussionen om Göran Greider-avatarer har jag brutit loss från vår tråd om Nybörjare. För den händelse att någon skulle titta in i den om några år när de aktuella användarnna bytt avatarer flera gånger om så torde rubriken ge tillräcklig vägledning om vem som prydde avatarerna.
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

Magnus2

Citat från: "Holmgren"Den här bisarra diskussionen om Göran Greider-avatarer har jag brutit loss från vår tråd om Nybörjare. För den händelse att någon skulle titta in i den om några år när de aktuella användarnna bytt avatarer flera gånger om så torde rubriken ge tillräcklig vägledning om vem som prydde avatarerna.
Ja och framför allt vilka som deltog i diskussionen!     :D

Holmgren

Citat från: "Magnus2"Ja och framför allt vilka som deltog i diskussionen!     :D
:D

Dessutom satte deras tilltag stopp för mina funderingar på att skapa en användare med moderatorsrättigheter vid namn "Göran G" försedd med dylik avatar.

EvilSpook

Citat från: "Magnus2"Ja och framför allt vilka som deltog i diskussionen!     :D

Obs! /Låt Stå (100 år)!

//EvilSpook

Holmgren

Lysande EvilSpook!  :up:

Jag skickar en kopia till förbrytartribunalen i Haag omgående!

EvilSpook

Citat från: "Holmgren"Lysande EvilSpook!  :up:

Jag skickar en kopia till förbrytartribunalen i Haag omgående!
Mmmm.... jag saknar dock Greider i bilden. Undrar vad han kan ha för avatar?

//EvilSpook

Sten Ekedahl

Såja, nu har jag hittat min rätta avatar. Sug på den, ni!
Wargames - Laborationer i historia

EvilSpook

Citat från: "Sten Ekedahl"Såja, nu har jag hittat min rätta avatar. Sug på den, ni!
Ok....

//EvilSpook

A F

Maggan är ju inte dåligt alien. Kool. När jag tröttnat på GG så blir det nog en Maggiefas.

EvilSpook

Citat från: "Anders Fager"Maggan är ju inte dåligt alien. Kool. När jag tröttnat på GG så blir det nog en Maggiefas.
Från Greider till Thatcher på nolltid!  Inte ens en 940 automat med LTT rör sig så fort! :lol:

//EvilSpook

A F

Citat från: "EvilSpook"Från Greider till Thatcher på nolltid! //EvilSpook

Det gäller att vara flexibel. Varken Maggan eller GG är det.